Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Slovenija

Skrčflacija: izdelki se krčijo, cene rastejo

Proizvajalci zmanjšujejo količino izdelkov in jih hkrati dražijo. Prednjačijo prehranski izdelki.
V zvezi potrošnikov so v okviru kampanje ZPS svetuje, potrošnik privarčuje septembra lani s pomočjo potrošnikov začeli zbirati primere izdelkov, pri katerih so potrošniki na trgovskih policah zaznali, da se je njihova količina skrčila. FOTO: Blaž Samec
V zvezi potrošnikov so v okviru kampanje ZPS svetuje, potrošnik privarčuje septembra lani s pomočjo potrošnikov začeli zbirati primere izdelkov, pri katerih so potrošniki na trgovskih policah zaznali, da se je njihova količina skrčila. FOTO: Blaž Samec
3. 5. 2023 | 05:00
9:10

V nadaljevanju preberite:

Ste med tistimi, ki se sprašujejo, zakaj priljubljenega prehranskega izdelka zmanjka prej kot običajno? Pravi odgovor morda ni požrešnost, temveč pojav, ki ga v obdobju inflacije uporablja vse več proizvajalcev hrane in tudi drugih izdelkov široke potrošnje. Proizvodom prikrito dvigujejo ceno tako, da zmanjšajo njihovo količino. Pojav se imenuje skrčflacija. Spremembe količine izdelka potrošnik praviloma ne zazna, saj večina proizvajalcev ne spremeni bistveno velikosti embalaže.

Pri proizvajalcih in enem trgovcu smo preverili izdelke, za katere so nam bralke in bralci posredovali informacije, da so se skrčili. Preberite, kakšne odgovore so podali v Atlantic Grupi, Krašu, Fructalu, podjetju Mondelez International, Žitu in v Hoferju.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine