Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Slovenija

Bodo stranke s plačanimi objavami dosegle volivce zunaj svojih mehurčkov?

Politična uporaba družbenih omrežij ni brezmejna. Večina platform zahteva, da so politični oglasi označeni in da je tudi jasno razvidno, kdo jih je plačal.
Inštitut Danes je nov dan je v sodelovanju z mrežo več evropskih organizacij VoteMatch Europe, razvil aplikacijo Izvoli.eu. Z njo lahko volivci preverijo, katera stranka je najbliže njihovim političnim prepričanjem. FOTO: Voranc Vogel
Inštitut Danes je nov dan je v sodelovanju z mrežo več evropskih organizacij VoteMatch Europe, razvil aplikacijo Izvoli.eu. Z njo lahko volivci preverijo, katera stranka je najbliže njihovim političnim prepričanjem. FOTO: Voranc Vogel
10. 5. 2024 | 05:00
10. 5. 2024 | 07:56
5:11

V nadaljevanju preberite:

Začela se je volilna kampanja za evropske volitve, ki bodo tokrat potekale skupaj s predvidoma tremi posvetovalnimi referendumi (o evtanaziji, uporabi konoplje ter uvedbi preferenčnega glasu na parlamentarnih volitvah). Do včeraj je bilo vloženih devet kandidatnih list, za danes pa je napovedana še vložitev zadnjih treh. Vse stranke bodo volivke in volivce nagovarjale prek družbenih omrežij. Bodo s svojimi plačanimi objavami dosegle volivke in volivce zunaj svojih mnenjskih mehurčkov? Ena od strank, ki že nekaj časa za nagovarjanje volilnega telesa s pridom uporablja družbena omrežja, je SDS. »Za nas so družbena omrežja kot orodje volilne kampanje zelo pomembna, zato tudi sponzoriranim objavam na njih namenjamo ustrezna sredstva. Zakaj je tako? Na družbenih omrežjih in s plakati lahko osebno in neposredno nagovarjamo volivke in volivce, pomembna pa so tudi zaradi dejstva, da jih tako lahko nagovarjamo brez morebitne medijske cenzure oziroma ne glede na odnos različnih medijev do naše stranke,« pojasnjuje generalni sekretar SDS Borut Dolanc. Kje so omejitve?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine