Nagrado bo prejela 12. aprila na zaključni prireditvi Slovenskega oglaševalskega festivala.
Galerija
Mojca Randl, direktorica skupine Formitas je prepoznavna osebnost slovenskega oglaševanja že 30 let. FOTO: Osebni arhiv
Ljubljana - Mojca Randl, ustanoviteljica in direktorica skupine Formitas, je letošnja prejemnica nagrade Oglaševalska osebnost, ki jo podeljuje upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ). Nagrado bo prejela 12. aprila na zaključni prireditvi 28. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), in sicer za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke.
Kot je upravni odbor zapisal v obrazložitvi, je Mojca Randl prepoznavna osebnost slovenskega oglaševanja že 30 let. Izhodišče in središče njenega delovanja je agencija Formitas, ki jo je ustanovila leta 1988 in je bila v vsem tem času stabilna, zanesljiva in zaupanja vredna agencija. "Mojca pa se nikoli ni zamejila z obzidjem svoje agencije in svojih poslovnih interesov. Razumela je soodvisnost v svetu oglaševanja in marketinga, pomen razvoja stroke in medsebojnega povezovanja. Ne le med agencijami samimi in mediji. Vedno je razumela naročnika in njegove interese. Vedela je, da smo vsi v istem čolnu. Znala je in še vedno zna prisluhniti in odgovoriti trenutku, gibanju, času. Mojca razmišlja in se uči," so še zapisali v SOZ.
Vedno v središču dogajanja
Ko je stroka razvijala svoja osnovna izhodišča in orodja, je bila Mojca Randl s svojo sposobnostjo povezovanja vedno v središču ali vsaj v bližini. Pri komaj 27 letih je postala prva direktorica Zlatega bobna, ki danes praznuje že 25 let obstoja. Poleg je bila tudi pri postavljanju in razvoju Slovenskega oglaševalskega festivala in pri nastajanju Slovenske oglaševalske zbornice, ne prav daleč pa ob nastajanju Oglaševalskega razsodišča.
Ob tem je Mojca Randl dosegala razvoj in uspehe - organizacijske, poslovne in kreativne - Formitasa tako doma kot v mednarodnem prostoru. "Uspehi te agencije kažejo zmožnost razumevanja sprememb in potreb gospodarstva ter družbe. Zgodba o uspehu je aktualni projekt Štartaj, Slovenija, ki izhaja iz partnerstva in sodelovanja. Zanj so dobili številne domače in mednarodne nagrade, predvsem za inovativnost. Pred kratkim pa tudi Zlato nagrado Effie 2018 in posebno nagrado za uporabo raziskav. Vizionarstvo in ne le sprejemanje, temveč tudi generiranje sprememb je Mojca Randl izkazovala ves čas prisotnosti na slovenski marketinški sceni," je še zapisano v obrazložitvi nagrade.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji