Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Slovenija

Lov za sponzorji slovenskega predsedovanja

Sodelovanje s podjetji je ustaljena praksa predsedovanja svetu EU, toda kritiki opozarjajo na nevarnost konflikta interesov.
Najbolj medijsko razvpito sponzorstvo je iz leta 2019, ko se je romunsko predsedstvo sveta EU odločilo za sodelovanje s Coca-Colo. Fotodokumentacija Dela
Najbolj medijsko razvpito sponzorstvo je iz leta 2019, ko se je romunsko predsedstvo sveta EU odločilo za sodelovanje s Coca-Colo. Fotodokumentacija Dela
6. 3. 2021 | 06:00
6. 3. 2021 | 09:48
6:01

V nadaljevanju preberite:


Predsedovanje svetu EU je za države velik finančni in logistični zalogaj, ki malim članicam prinaša tudi redko priložnost za medijsko in mednarodno pozornost. Za drugi mandat na čelu te institucije, ki ga bo Slovenija čez štiri mesece prevzela od Portugalske, je v proračunu rezerviranih 80 milijonov evrov, del bremena bi država tako kot pred njo številne druge rada delila z zasebnimi podjetji in organizacijami. Čeprav je tovrstno sodelovanje dovoljeno, je vse prej kot neproblematično.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine