Sodelovanje s podjetji je ustaljena praksa predsedovanja svetu EU, toda kritiki opozarjajo na nevarnost konflikta interesov.
Galerija
Najbolj medijsko razvpito sponzorstvo je iz leta 2019, ko se je romunsko predsedstvo sveta EU odločilo za sodelovanje s Coca-Colo. Fotodokumentacija Dela
V nadaljevanju preberite:
Predsedovanje svetu EU je za države velik finančni in logistični zalogaj, ki malim članicam prinaša tudi redko priložnost za medijsko in mednarodno pozornost. Za drugi mandat na čelu te institucije, ki ga bo Slovenija čez štiri mesece prevzela od Portugalske, je v proračunu rezerviranih 80 milijonov evrov, del bremena bi država tako kot pred njo številne druge rada delila z zasebnimi podjetji in organizacijami. Čeprav je tovrstno sodelovanje dovoljeno, je vse prej kot neproblematično.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji