![Poleg načrtovanja TV-studia, digitalne aplikacije SBC App in digitalnih omrežnih medijev še lastni magazin. Izide prvega marca, naslednji dan bodo na skupščini SBC odločali o nadaljnih korakih širitve v medijski prostor. FOTO: Leon Vidic](https://www.delo.si/media/images/20230221/1388348.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
Slovenija potrebuje nevtralne in neodvisne medije. S temi besedami bo Joc Pečečnik, predsednik SBC – Kluba slovenskih podjetnikov, poskušal prepričati prihodnji četrtek skupščino kluba, da bi podprla ustanovitev podjetja, ki bo nosilec širjenja medijske platforme SBC na dodatne medije, kot so digitalni mediji, televizijski kanali in radii. SBC ima nekaj več kot 360 članov. Kdo je pri projektu še sodeloval?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji