Neomejen dostop | že od 9,99€
Švicarsko podjetje Darka Horvata, ki se ga je v javnosti oprijel naziv privatizacijski tajkun, je kupilo blagovne znamke ponudnika potrošniških izdelkov Studio Moderna, je za časnik Finance potrdil ustanovitelj in lastnik Studia Moderna Sandi Češko. O kupnini ni želel govoriti.
Po pisanju Financ je kupec blagovnih znamk Dormeo, Delimano, Rovus in Top Shop novoustanovljeno Horvatovo podjetje Dormeo AG. Koliko je Horvat plačal za blagovne znamke, Češko ni želel povedati. »Dogovoril se je neposredno z upravitelji,« je dejal.
Kako bosta s Horvatom sodelovala v prihodnje, se po Češkovih besedah še dogovarjata. S tem je odgovoril na vprašanje časnika, ali bo Studio Moderna blagovne znamke od Horvata zdaj najemal. Je pa Češko napovedal, da bo Horvatova švicarska družba zdaj dobavljala podjetjem iz skupine, ki ima sedež na Nizozemskem. Zagorski podjetnik in partnerka Livija Dolanc medtem ostajata lastnika Studia Moderna.
Češko je sicer lani aprila prek finančne holdinške družbe Studio Moderna Founders znova prevzel nizozemsko družbo Studio Moderna Holdings, ki jo je pred tem prodal skladom vlagateljem General Atlantic, Insight Partners, Templeton Strategic Emerging Markets Fund III in JH Partners.
V Financah so spomnili, da je prodajni postopek pokazal, da je bila družba že takrat v krizi, nato pa so Studio Moderna dodatno zelo prizadel še ruski napad na Ukrajino in sankcije proti Rusiji. S težavami je rasel tudi dolg do dobaviteljev. »Tega smo podedovali od prejšnjih lastnikov, smo ga pa že zmanjšali. Zdaj znaša približno 50 milijonov evrov,« je za časnik dejal Češko. Kot pravi, nimajo dolgov do bank, a jim obenem manjka obratnega kapitala.
Na vprašanje, zakaj se je povezal s Horvatom, ustanoviteljem propadlega pidovskega imperija Aktiva, ki se je po številnih poslovnih aferah umaknil v Švico, je Češko odgovoril, da se je več kot leto dni pogovarjal s številnimi možnimi kupci doma in po svetu – po pisanju portala Požareport je bil najprej v igri lastnik družbe Vitapur Andrej Podgoršek –, Horvat pa da je prepoznal vrednost podjetja.
»Vedno sem gledal na biznis moralno, ampak posel je 'zero sum game', nekdo trpi, da nekdo drug zasluži. Takšna je igra,« je orisal.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji