Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Slovenija

Bodo otroci brali, če ne berejo ne starši ne učitelji

Bralna pismenost je prvi pogoj za učenje, z njo pa bi se morali ukvarjati od predšolske vzgoje do izobraževanja odraslih.
Vse naloge, ki vključujejo bralno pismenost, sodijo za naše učence med zahtevnejše. FOTO: Voranc Vogel/Delo
Vse naloge, ki vključujejo bralno pismenost, sodijo za naše učence med zahtevnejše. FOTO: Voranc Vogel/Delo
17. 11. 2023 | 05:00
17. 11. 2023 | 13:14
6:56

V nadaljevanju preberite:

Letošnji rezultati mednarodne raziskave bralne pismenosti PIRLS so pokazali precejšen padec bralne pismenosti slovenskih četrtošolcev. Predloge, ki bi stanje lahko popravili, bodo vključili v nacionalni program vzgoje in izobraževanja (NPVI) za obdobje 2023–2033. Delovna skupina za pripravo NPVI je o bralni pismenosti včeraj pripravila javno predstavitev mnenj. Slišali smo, da ni smiselno samo nekaj napisati, ampak je treba napisano tudi izvajati ter izvedbo nadzirati.

»Bralna pismenost učencev je eden od pomembnejših dejavnikov, ki določajo učno uspešnost posameznika, saj je dejansko prvi pogoj za učenje,« je poudaril vodja delovne skupine za pripravo NPVI Janez Vogrinc.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine