Učenci so pri šolanju na daljavo danes ponovno imeli težave zaradi nedelovanja Arnesovih storitev. Med 8. in 11. uro dopoldne je med 30 in 50 odstotkov uporabnikov doživelo upočasnjeno delovanje Arnes Učilnice. Ob 11.00 se je stanje normaliziralo in Arnes Učilnice za vse uporabnike delujejo brez težav, je sporočil predstavnik Arnesa za odnose z javnostjo
Goran Medenjak in zatrdil, da bodo ponoči skušali odpraviti vse težave.
Po prvotnih težavah sistema spletnih učilnic so na Arnesu med počitnicami sistem znatno izboljšali in pohitrili, je v izjavi za javnost zapisal Medenjak, a gre za kompleksen sistem, ki se je moral v kratkem času prilagoditi stokratni obremenitvi, je opozoril.
Začasna upočasnitev ene od storitev kljub upravičenemu nezadovoljstvu uporabnikov po Medenjakovih besedah še ne povzroči ustavitve izobraževalnega procesa, saj da so na voljo tudi druge storitve.
Več kot 260.000 udeležencev Arnesovih videokonferenc
Razlog za današnjo upočasnitev je ogromen naval na vse spletne storitve Arnesovega okolja za izobraževanje na daljavo; »sodeč po uporabi različnih storitev, na primer videokonferenc, je bil skoraj dvakrat večji kot 19. oktobra.«
Spletne učilnice je ob 15. uri popoldne uporabljalo 131.000 uporabnikov, ki so si ogledali več kot 3.000.000 strani. Arnes učilnice je v časovnem oknu petih minut hkrati uporabljalo več kot 23.000 uporabnikov. Videokonferenčna storitev pa je v tem intervalu zabeležila skoraj 1000 videokonferenčnih sob, je sporočil Medenjak.
Do 15. ure so zabeležili več kot 264.000 udeležencev v skoraj 14.000 različnih videokonferenčnih sobah. Uporabniki so do 15.00 v videokonferencah preživeli več kot 9.100.000 minut. Na Arnes je bilo v zadnjih petih dnevih naloženih več videoposnetkov kot v celotnem letu 2019.
Medenjak je opozoril, da je ob takšnem povečanju težko vnaprej predvideti vsa možna ozka grla v sistemu, a na Arnesu pridobivajo izkušnje o delovanju sistemov v povsem spremenjenih razmerah.
Komentarji