Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Okolje

Prometni sektor potrebuje več denarja

Evropa potrebuje promet, toda brez sodelovanja in podpore ne bo nemotene oskrbe in ne bo neto podnebne nevtralnosti.
Ministrska deklaracija poziva komisijo, naj v novo zakonodajo vključi železniški promet kot hrbtenico evropske mobilnosti. FOTO: Blaž Samec/Delo
Ministrska deklaracija poziva komisijo, naj v novo zakonodajo vključi železniški promet kot hrbtenico evropske mobilnosti. FOTO: Blaž Samec/Delo
8. 4. 2024 | 05:00
0:23

V nadaljevanju preberite:

Potrebujemo prometno infrastrukturo, ki bo odporna na učinke podnebnih sprememb in človekovih škodljivih praks. Časa ni več, vlagati je treba zdaj, da bomo pozneje prihranili. Vlagati pa je treba tako, da znižujemo izpuste. To so ključne ugotovitve dnevov povezovanja Evrope, nekdanjih dnevov TEN-T, katerih osrednji del so bili vseevropski železniški in cestni koridorji, zdaj pa dodajajo še rečne poti, letališča in zlasti nujnost povezanosti vsega.

Več kot 1500 projektov se je združilo v koridorje, kar bo omogočilo tudi to, da bo potovanje z vlakom z Dunaja v Ljubljano trajalo štiri ure in pol, je na zaključni konferenci povedal Herald Ruijters, namestnik generalne direktorice generalnega direktorata za mobilnost in transport (DG Move). To dela Evropo močnejšo, je prepričan, tudi zaradi povezav navzven, vendar ne smemo pozabiti na zadnji kilometer, ki je v pristojnosti lokalnih skupnosti.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine