Neomejen dostop | že od 9,99€
Na gorenjski avtocesti se je zgodila prometna nesreča s smrtnim izidom, so danes v jutranjih urah sporočili s Policijske postaje Kranj. Pojasnili so, da sta bili udeleženi dve vozili, eno je vozilo v smeri Ljubljane, drugo v smeri Karavank. Vozili sicer nista trčili.
Voznica, ki je s potnikom v avtomobilu vozila v smeri Ljubljane, je na avtocestnem odseku Kranj vzhod – Brnik silovito trčila v ograjo, ki ločuje smerni vozišči. »Pri tem se je začelo vozilo kotaliti. Iz tega vozila je padel tudi potnik, in sicer na drugo stran avtoceste. Druga voznica pa je trčila v tega potnika,« je v izjavi pojasnil Simon Sušanj iz PU Kranj.
Okoliščine kažejo, da pokojni potnik ni uporabljal varnostnega pasu. Oba udeleženca iz prvega avtomobila, sicer odrasla državljana Srbije, sta na kraju umrla.
Tomas Felkar, vodja intervencije pri Gasilsko-reševalni službi, je pojasnil, da so bili o prometni nesreči obveščeni nekaj pred eno uro zjutraj. Že na podlagi obvestila, da gre morda za hujše telesne poškodbe, so kranjski poklicni gasilci okrepili svoj izvoz na intervencijo: »Šlo nas je osem gasilcev s petimi vozili, ker nam je bilo jasno, da bo to dlje časa trajajoča zadeva. Bila je noč, zato smo morali poskrbeti za razsvetljavo. Na kraju je bilo ugotovljeno, da se je prvo vozilo zabilo v ograjo in jo tudi večkrat prelomilo. Na vozilu so bile hude poškodbe. Ob našem prihodu je bilo vozilo na strehi, ena oseba je bila v svojem sedežu pravilno pripeta z varnostnim pasom. Ob takojšnjem pogovoru z dežurno zdravnico, ki je bila na kraju, smo ugotovili, da je oseba, ki je padla iz vozila, mrtva, druga oseba je kazala znake življenja v vozilu, zato smo začeli izvajati tehnični postopek. Gospo smo po sedmih minutah izvlekli in iznesli iz vozila, vendar je zdravnica ugotovila, da je gospa umrla.«
Vzrok nesreče policisti določamo na podlagi zakonskih določil, vzrok je bil, ker ta voznica ni vozila po sredini pasu, namenjenega vožnji na avtocesti. Ta, ki je silovito trčila v ograjo, ni vozila po sredini, trčila je v levo stran oziroma v sredino ograje.
Vzrok nesreče je domnevno ta, da voznica ni vozila po sredini voznega pasu in je trčila v ograjo. Ena izmed okoliščin nesreče je verjetno tudi utrujenost, kar sklepajo po tem, kje sta voznika začela vožnjo. Kot dodatni okoliščini sta verjetno tudi vročinski val in gostota prometa, saj je petek. Že pred nesrečo so policisti ugotavljali, da se je povečal promet tako na avtocesti kot na vzporednih cestah.
Cesta je bila dolgo časa zaprta, saj je šlo za obsežno območje nesreče, na začetku policisti niso vedeli, koliko oseb je bilo udeleženih, zato so svoj ogled opravljali tudi zunaj ograje avtoceste, ker niso vedeli, ali je bilo udeleženih še več oseb.
V zadnjem obdobju je takih nesreč bistveno manj, kot jih je bilo, denimo, pred 15 leti, je pojasnil Tomas Felkar. »Zdaj so tovrstne nesreče redke, ampak moramo intervencijske službe ohranjati kondicijo za takšna posredovanja, zato je ves ta del usposabljanja toliko bolj pomemben, kot je bil, denimo, pred 15, 20 leti, ko so bile takšne nesreče tedenske. Na terenu nas je bilo skupaj deset gasilcev, kjer so pomagali preostalim službam. Dolžina nesreče je bila okoli 500 metrov na obeh straneh avtoceste, zato je bilo veliko različnega servisnega dela.«
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se