Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Nedelo

Kupci neradi povedo ali pa se ne zavedajo, kaj res mislijo

Nevromarketing pojasnuje potrošnikovo vedenje s pomočjo nevroznanosti, omogočil ga je razvoj magnetne resonance in elektroencefalografije.
Izvirni greh prodajalcev je, da znižujejo cene, da bi prodali več, a z zniževanjem cene in povečevanjem prodajne količine se v neki točki začne izgubljati dobiček, pravi Jani Toroš. FOTO: Osebni arhiv
Izvirni greh prodajalcev je, da znižujejo cene, da bi prodali več, a z zniževanjem cene in povečevanjem prodajne količine se v neki točki začne izgubljati dobiček, pravi Jani Toroš. FOTO: Osebni arhiv
9. 2. 2025 | 17:00
16:41

V nadaljevaju preberite:

Marketinška obrt ga je od nekdaj privlačila in vanjo je vstopil, ko je ta še razlagala potrošnika kot racionalnega človeka, ki ve, kaj hoče in česa ne. Danes kot profesor nevromarketinga ve, da se ljudje, tudi kot potrošniki in celo pri pomembnih življenjskih odločitvah, odločamo bolj na podlagi nezavednih impulzov kot treznega razmisleka.

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine