Kaj pomaga, če zna otrok našteti vse odvisnike in jih poiskati v povedi, ne zna pa spodobno in svoji starosti primerno opisati počitniškega dne?
Galerija
Na rezultate, kakšno je dejansko znanje in kakšni so primanjkljaji po šolanju na daljavo, bomo še čakali. FOTO: Matej Družnik/Delo
V nadaljevanju preberite:
Z nasmehom na obrazu so pristojni za nacionalno preverjanje znanja (NPZ) predstavili letošnje rezultate. Verjetno nihče v državi ni pričakoval, da bodo slabi. Ko so se odločili, da bodo NPZ izvedli, je bilo jasno, da bodo rezultati dobri. Če bi bili slabi, bi morali kaj spremeniti.
Učenci šestih in devetih razredov so pri izpitih iz slovenščine in matematike v povprečju dosegli okoli 50 odstotkov točk. Pristojni vztrajno opozarjajo, da ne smemo govoriti, da niso dosegli niti pozitivne ocene. Ker da NPZ ne smemo pretvarjati v ocene, ker gre le za doseganje standardov znanja. Niti ne smemo reči, da smo s tem dobili oceno šole na daljavo, ker so naloge na NPZ take, da lahko preverjajo znanje tudi preteklih let, ne le časa, ki so ga učenci preživeli za računalnikom doma. Prav tako na podlagi dosežkov NPZ ne smemo reči, da šola na daljavo ni bistveno vplivala na znanje otrok. Kaj pa potem pravzaprav lahko rečemo?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji