O tovoru bi morali odločati dobra in hitra storitev, cena, nič ovir na poti, ne predsedniki.
Galerija
Luka Koper kot predmet poželenja. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
V nadaljevanju preberite:
Ko so predstavniki madžarskega podjetja Adriaport zgodaj poleti z upravo Luke Trst podpisali pogodbo o pridobitvi 32 hektarov zemljišča in 300 metrov dolge obale za pristaniški terminal v Žavljah, so se v Sloveniji pojavili skrb vzbujajoči komentarji o tem, kaj to lahko pomeni za prihodnje posle Luke Koper na madžarskem trgu. Zdaj ko se je pojavila novica o morebitnem ponovnem vstopu Madžarske v državno podjetje 2TDK in o pridobitvi (najemu?) najmanj treh hektarov velikega zemljišča na območju prostorskega načrta razvoja pristanišča, je spet ogenj v strehi.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji