Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Komentarji

Tudi Popovič lahko pade in odgovarja – ljudstvu

Koprski župan mora tokrat v drugi krog
Boris Popović v volilnem štabu Koper je naš z Dejanom Mandićem in Evo Popovič. Foto Jože Suhadolnik
Boris Popović v volilnem štabu Koper je naš z Dejanom Mandićem in Evo Popovič. Foto Jože Suhadolnik
20. 11. 2018 | 09:40
3:32
Ali smo res takšni butci, se vpraša malce razmišljujoč človek, ko prebere izjavo Borisa Popoviča, ki se je prvič v življenju znašel v drugem krogu in v precepu demokracije. Butci namreč, da nam lahko po mili volji tvezi, kako mirno kampanjo, da so peljali v Kopru, da še naprej ne bodo pljuvali po nobenem in da tudi od drugih pričakujejo, da ne bo ne nizkih udarcev ne kritik na soočenjih. »In če vi, novinarji, ne bi preveč vplivali na ljudi, bi bil jaz zelo vesel.«

Mirna kampanja v Kopru? Mirna po tem, ko si županova ekipa brez sramu privošči v dveh mesecih izdati štiri številke občinskega časopisa za več kot 100.000 evrov javnega denarja. Pri čemer Popovičev hišni odvetnik Franci Matoz, ki je v 12 letih potegnil 1,2 milijona evrov honorarjev od koprske občine, kot »špricer« hladno pravno utemeljuje, da sploh ni šlo za propagandni material enega od kandidatov, ampak za običajni občinski časopis, v katerem vseh drugih 12 kandidatov pač ni znalo izkoristiti priložnosti ... Je to mirna in običajna kampanja, če župan prižge za skoraj 600.000 evrov novoletnih lučk en teden pred volitvami, češ da bo Koper poln turistov? Ste morda minulo noč v Kopru šteli »živahno prazen« turistični utrip? Ali pa če za šest reklamnih panojev z displeji teden pred volitvami občinska Marjetica nameni 600.000 evrov javnega denarja, zato da motijo promet v koprskih krožiščih. Je to običajna kampanja? Če za triumfalne pop koncerte in za ognjemet še pred zmago izhlapi vsaj 50.000 evrov, da brezplačne hrane in pijače ne štejemo.

Koprska opozicija je izračunala, da je koprski prvi mož za volilno kampanjo porabil več kot dva milijona evrov javnega denarja.

Boris Popovič je tokrat dobil celo 400 glasov več, kot pred štirimi leti, ampak je z vso svojo »mirno« in delavno kampanjo, z zmerjanjem nasprotnikov z morilci, koruptivneži, mafijci in »komunisti«, z nagajanji sosedom ..., zvabil tudi dodatnih 4300 volivcev, ki so se naveličali takšne retorike, zapravljanja na tuj račun, življenja na visoki nogi, v najdražjih avtomobilih, druženja s šejki in trampi, s preplačanimi odvetniki, ki so od občine (za njen napredek, seveda) pobrali 5,6 milijončka evrčkov. In hkratnega prepričevanja, da on vse to počne za njihovo dobro. In samo zato, ker je altruist, brez katerega bi Koper potonil v noč in mraz. Mesto hoče svetiti kot Times Square, na Škofijah pa dve tretjini hiš ni priključenih na kanalizacijsko omrežje.

Nenavadno je, da takega župana volijo ljudje, ki si sami ne morejo privoščiti ur Rolex, potovanj na Florido in v Dubaj, ne morejo najemati avtomobilov za 20.000 evrov na leto. Lahko pa mu lačna množica omogoča ves blišč. In pri tem ne sliši glasu tistih, ki so si po nesreči upali reči ne ali samo misliti drugače.

Ma, kaj smo res takšni butci? so se vprašali Koprčani. Namesto da bi jih šlo manj na volitve, jih je šlo za 20 odstotkov več. Kar je preveč, je preveč, so rekli. In nismo butci. Vsaj ne takšni! Zdaj je jasno: Tudi Popovič lahko pade in odgovarja – ljudstvu.

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine