Če so anahronistični umetniški projekti, ki temeljijo na nacionalnem ključu, to prav tako ali pa še v veliko večji meri velja za jugoslovanski ključ.
V nadaljevanju preberite:
Razstava Večje od mene: Junaški glasovi iz nekdanje Jugoslavije v rimskem muzeju MAXXI, ki jo pripravlja kustosinja Zdenka Badovinac, je spet dobila razsežnost afere. Povsem brez potrebe, razstava naj bi luč sveta ugledala že pred dvema letoma, tako da nima prav nič opraviti s 30-letnico samostojne Slovenije, prav tako ni razvidno, da bi avtorji projekta pričakovali kakšno asistenco našega veleposlaništva v Rimu. Umetno generiran zaplet temelji zgolj na tem, da je nekdo z zunanjega ministrstva interno depešo o osebnih pogledih Tomaža Kunstlja posredoval nekaterim medijem.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji