Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Komentarji

Neformalno zapovedana matrica kritičnosti

Navidezni revolt zoper družbene anomalije praviloma ne seže onkraj razstavnih dvoran ali preko kataloga, ki ga le redko kdo prebere.
FOTO: Nacionalna galerija Zachęta
FOTO: Nacionalna galerija Zachęta
5. 1. 2024 | 20:00
7:00

V nadaljevanju preberite:

Kot kaže primer Ignacyja Czwartosa, umetnostna scena pravzaprav ne tolerira provokacije in škandala, razen če sta provokativnost in škandaliziranje umerjena po določeni šabloni. Ta matrica obsega zgolj omejen nabor dovoljenih tem, edina, s katero morda opus Czwartosa delno korespondira, je tako imenovana kultura žrtve (ang. victimhood culture), ki je postala v zadnjih letih zelo popularna. Vendar je ta topika rezervirana za druge, predvsem za takšne ali drugačne etnične in druge manjšine, ki že kar tekmujejo v svoji deprivilegiranosti, oziroma so si na račun te deprivilegiranosti prislužile kar precejšnje privilegije. Če ne drugače pa v medijih in javnem diskurzu.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine