Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Komentarji

Napovedi niso prerokbe

Ameriške korporacije za vedeževalce porabijo dve milijardi dolarjev na leto, tovrstne storitve pa samo v ZDA zagotavlja skoraj 91.000 ponudnikov.
Jure Stojan. FOTO: Ermin Međedović/Delo
Jure Stojan. FOTO: Ermin Međedović/Delo
5. 12. 2022 | 05:00
0:24

V nadaljevanju preberite:

Tržno-raziskovalna hiša IBISWorld je lani ocenila, da zgolj ameriške korporacije za vedeževalce porabijo dve milijardi dolarjev na leto, take storitve pa samo v ZDA zagotavlja skoraj 91.000 ponudnikov. Da ne bo pomote, na trg korporativnih vedeževalcev so všteti zgolj tisti, ki za menedžerje gledajo v zvezde, sestavljajo horoskope, berejo kavne usedline, mečejo tarot karte, zaznavajo avro in spiritualne vibracije morebitnih poslovnih partnerjev ter se ukvarjajo z drugimi področji, ki veljajo za okultne oziroma paranormalne. Niso pa upoštevani številni ekonomisti, ki z uporabo matematičnih metod pripravljajo projekcije oziroma napovedi gospodarskih gibanj. In to ne glede na to, da je njihova učinkovitost gledanja v prihodnosti velikokrat zelo podobna tisti vedeževalcev – ali še manjša. 

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Premium
Jure Stojan partner ter direktor raziskav in razvoja, Inštitut za strateške rešitve

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine