Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Komentarji

Napovedi niso prerokbe

Ameriške korporacije za vedeževalce porabijo dve milijardi dolarjev na leto, tovrstne storitve pa samo v ZDA zagotavlja skoraj 91.000 ponudnikov.
Jure Stojan. FOTO: Ermin Međedović/Delo
Jure Stojan. FOTO: Ermin Međedović/Delo
5. 12. 2022 | 05:00
0:24

V nadaljevanju preberite:

Tržno-raziskovalna hiša IBISWorld je lani ocenila, da zgolj ameriške korporacije za vedeževalce porabijo dve milijardi dolarjev na leto, take storitve pa samo v ZDA zagotavlja skoraj 91.000 ponudnikov. Da ne bo pomote, na trg korporativnih vedeževalcev so všteti zgolj tisti, ki za menedžerje gledajo v zvezde, sestavljajo horoskope, berejo kavne usedline, mečejo tarot karte, zaznavajo avro in spiritualne vibracije morebitnih poslovnih partnerjev ter se ukvarjajo z drugimi področji, ki veljajo za okultne oziroma paranormalne. Niso pa upoštevani številni ekonomisti, ki z uporabo matematičnih metod pripravljajo projekcije oziroma napovedi gospodarskih gibanj. In to ne glede na to, da je njihova učinkovitost gledanja v prihodnosti velikokrat zelo podobna tisti vedeževalcev – ali še manjša. 

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Premium
Jure Stojan partner ter direktor raziskav in razvoja, Inštitut za strateške rešitve

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine