Neomejen dostop | že od 9,99€
Ko je britanski ulični umetnik Banksy, najslavnejši anonimnež naše dobe, obiskal Ukrajino in premraženemu ljudstvu namenil nekaj grafitov, je ravnal, kot je pri ulični umetnosti v navadi. Za lokacijami stenskih galerij, kjer je izrisal črno-bele podobe, ne tiči nobena strateška odločitev. Otroke, ki so protitankovske ovire spremenili v gugalnico, je naslikal v Kijevu. V Borodjanki, porušenem predmestju Kijeva, je na steno naslikal otroka, odetega v kimono. Mulca, manjšega od Davida, ki po tleh vrže velikega Goljata. Morda pa ni Goljat, temveč je Vladimir Putin. Ruski predsednik se je rad fotografiral med judom.
V Borodjanki je Michelangelo sodobne ulične umetnosti na steno naslikal gimnastičarko, ki ne telovadi na gredi, temveč na ruševinah. V Irpinju, ki je od središča Kijeva oddaljen kakšnih 20 kilometrov, je na zažgano steno naslikal ritmično gimnastičarko s trakom in vratno opornico. Ne stoji na parterju, ampak nad grozečo črno luknjo, ki jo je zvrtala granata. In gimnastičarka morda spominja na Alino Kabajevo, nekoč prvakinjo ritmične gimnastike, zdaj menda Putinovo partnerico.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji