Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

Zakon o kakovosti v zdravstvu

Nerealno je pričakovati, da bo »ministrova« agencija za kakovost negativno ocenila delovanje »ministrove bolnišnice«.
Težave našega zdravstvenega sistema izhajajo iz paradoksnega položaja državnih zdravstvenih ustanov, ki jih lastnik – država – nezadostno financira, jim nezadostno načrtuje kapacitete glede na potrebe prebivalcev in jih slabo upravlja. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Težave našega zdravstvenega sistema izhajajo iz paradoksnega položaja državnih zdravstvenih ustanov, ki jih lastnik – država – nezadostno financira, jim nezadostno načrtuje kapacitete glede na potrebe prebivalcev in jih slabo upravlja. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
10. 5. 2024 | 05:00
7:14

V nadaljevanju preberite:

Konec aprila je prišel v javno razpravo predlog dolgo pričakovanega zakona o kakovosti v zdravstvu, ki naj bi prek novoustanovljene Javne agencije Republike Slovenije za kakovost v zdravstvu uredil sistem nenehnega (samo)preverjanja in nadzora kakovostnega delovanja zdravstvenih ustanov. Pri tem je treba opozoriti, da je »kakovost« mišljena kot tehnični termin, ki pomeni zgolj ustrezno izpolnjevanje akreditacijskih dokumentov in z njimi povezanih vsebin.

Izpričana »akreditacijska kakovost«, čeprav vseh zdravstvenih ustanov v javnem zdravstvu, ne pomeni nujno kakovostnega zdravljenja bolnikov, če bolniki zaradi nezadostnih kapacitet obtičijo v čakalnih vrstah. V tem primeru bolnikom prav nič ne pomagajo brezhibni akreditacijski dokumenti ambulant in bolnišnic, v katere ne morejo priti oziroma pridejo z zdravstveno škodljivimi zakasnitvami.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine