Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

Za izbrano relacijo ni linij

Projekt nove avtobusne postaje je, še preden ga bodo začeli graditi, na neki način zastarel. Pa ne v arhitekturnem smislu.
Bi gradnja sodobne avtobusne postaje sama po sebi zagotovila trajnostni razvoj mobilnosti? FOTO: Blaž Samec/Delo
Bi gradnja sodobne avtobusne postaje sama po sebi zagotovila trajnostni razvoj mobilnosti? FOTO: Blaž Samec/Delo
22. 12. 2021 | 05:00
6:14

V kolumni preberite: 

Decembra so razglasili rezultate natečaja za novo avtobusno postajo v Ljubljani. Zmagal je projekt Bevk Perović arhitektov. Vizualizacije napovedujejo, da bomo ves zaostanek v javni avtobusni infrastrukturi, ki je nastal v zadnjih desetletjih, nadomestili v enem samem zamahu. Sodobna steklena palača bo nov vhod v mesto. V pritličju bo trideset avtobusnih postajališč, nad njimi prostrana čakalnica s pogledi na Alpe. Čakalnica se bo prek novega železniškega terminala (ki še ni zgrajen), na nivoju devet metrov nad tiri, navezovala na mestno središče. Pod stavbo bo prostorna garažna hiša v štirih nivojih s 650 parkirnimi mesti. Zgornje etaže objekta pa bodo namenjene novim poslovnim prostorom skupine Slovenske železnice, ki je tudi investitor objekta in naročnik natečaja. Vrednost investicije z davkom je ocenjena na skoraj 70 milijonov evrov.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine