Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

Za izbrano relacijo ni linij

Projekt nove avtobusne postaje je, še preden ga bodo začeli graditi, na neki način zastarel. Pa ne v arhitekturnem smislu.
Bi gradnja sodobne avtobusne postaje sama po sebi zagotovila trajnostni razvoj mobilnosti? FOTO: Blaž Samec/Delo
Bi gradnja sodobne avtobusne postaje sama po sebi zagotovila trajnostni razvoj mobilnosti? FOTO: Blaž Samec/Delo
22. 12. 2021 | 05:00
6:14

V kolumni preberite: 

Decembra so razglasili rezultate natečaja za novo avtobusno postajo v Ljubljani. Zmagal je projekt Bevk Perović arhitektov. Vizualizacije napovedujejo, da bomo ves zaostanek v javni avtobusni infrastrukturi, ki je nastal v zadnjih desetletjih, nadomestili v enem samem zamahu. Sodobna steklena palača bo nov vhod v mesto. V pritličju bo trideset avtobusnih postajališč, nad njimi prostrana čakalnica s pogledi na Alpe. Čakalnica se bo prek novega železniškega terminala (ki še ni zgrajen), na nivoju devet metrov nad tiri, navezovala na mestno središče. Pod stavbo bo prostorna garažna hiša v štirih nivojih s 650 parkirnimi mesti. Zgornje etaže objekta pa bodo namenjene novim poslovnim prostorom skupine Slovenske železnice, ki je tudi investitor objekta in naročnik natečaja. Vrednost investicije z davkom je ocenjena na skoraj 70 milijonov evrov.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine