Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

Vse po starem

Če javni promet ne deluje dobro, potem tudi povečanje zmogljivosti železniškega prometa ni smiselno.
Matevž Granda FOTO: Blaž Samec/Delo
Matevž Granda FOTO: Blaž Samec/Delo
3. 1. 2024 | 05:00
5. 1. 2024 | 14:25
7:15

V kolumni preberite: 

V teh dneh se začenja prva faza prenove ljubljanskega potniškega centra. To je največji infrastrukturni projekt pri nas. Časovnica projekta je zelo ambiciozna. Novi potniški center bo po trditvah pristojnega ministrstva zgrajen do konca leta 2025. Torej v dveh letih lahko pričakujemo prometno odrešenje za muke, ki nam jih povzročajo prometni zastoji, in trpljenje okolja zaradi vse usodnejšega vpliva na podnebne spremembe. Gradnja PCL se je začela z zaporami glavnih vpadnic, in preden bodo dela končana, bomo še nekaj časa živeli v prometnem peklu.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine