Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

V glasni praznini med reči in storiti

Modro-rumeno estetizirana sporočila poskušajo odpraviti zadrego ob Putinovem brutalnem geostrateškem šahiranju.
Odmeve rusko-ukrajinske vojne ves čas vidimo povsod, seveda najbolj in najprej v medijih. FOTO: Sarah Silbiger/Reuters
Odmeve rusko-ukrajinske vojne ves čas vidimo povsod, seveda najbolj in najprej v medijih. FOTO: Sarah Silbiger/Reuters
8. 7. 2022 | 20:00
8. 7. 2022 | 20:04
7:40

V nadaljevanju preberite:

Ko me je oni dan neslo mimo reklamnega panoja ob kolesarski stezi za Bežigradom, me je ujelo oglasno sporočilo globalne hitroprehranske verige, ki eno od svojih hladnih sladic oglašuje kot najbolj vročo ta hip. Pomislil sem, da se je tudi v svet reklamarstva in meandre medijskega pogona tako ali drugače morala zajesti sedanja evropska vojna.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine