Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

Odtegnitvena kriza

Danes se napredek že dolgo ne meri več s spodbujanjem eksponentne rasti, ampak z zmožnostjo učinkovite regulacije in samoomejitve.
Arhitekti vedno bolj ugotavljamo, da ne moremo govoriti o dolgoročnem urejanju prostora, ne da bi govorili o prometu. FOTO: Mavric Pivk
Arhitekti vedno bolj ugotavljamo, da ne moremo govoriti o dolgoročnem urejanju prostora, ne da bi govorili o prometu. FOTO: Mavric Pivk
28. 6. 2023 | 05:00
14. 2. 2024 | 19:42
7:02

V kolumni preberite:

Kaj se zgodi, če je vsak posameznik povsem svoboden akter, ki se odloča neodvisno od drugih? Za odgovor se ozrite na slovenske avtoceste. Namesto nevidne roke, ki bi na stotisoče voznikov po skrivnostnih pravilih urejala v gladko tekoč stroj proste izbire, dobimo nepregledne kolone, kolektivno uničevanje prostora in podnebja ter nepreštevne ure zapravljenih življenj. V kabini vse večjih strojev za kurjenje bencina je pet sedežev, od katerih so štirje prazni. Emisije iz izpuhov planet vsak dan bolj segrevajo na pot brez vrnitve; v zastoju motorji tečejo v prazno, ne da bi v zameno ponudili hiter in efektiven premik do destinacije. Avtomobilski zastoj je morda eden izmed najbolj neposrednih dokazov o neracionalnosti prostega trga.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine