Neomejen dostop | že od 9,99€
Rad bi povedal zgodbo o izgubljeni in uničeni umetniški produkciji. Nekoč in danes. Letos poleti bo Napoleon Abela Gancea, največji epos francoskega filmskega ekscentrika in pionirja filmskega spektakla, na obrobju Pariza doživel eno številnih »definitivnih« in »rekonstruiranih« premier. Bilo jih je že nekaj; vse od konca sedemdesetih, ko se je v filmskem svetu krepila zavest o nujnosti filmske prezervacije in reevaluacije nemega obdobja, se je z njim ukvarjal predvsem britanski zgodovinar Kevin Brownlow, ki je v več kot štiridesetih letih prečesal svetovne arhive, iskal manjkajoče prizore in potrpežljivo sestavljal verjetno najambicioznejši filmski projekt vseh časov, ki je ob premieri v pariškem kinu Apollo jeseni leta 1927 trajal devet ur.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji