Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

Izgubljeni

Ruski konceptualni umetniki so pri brisanju kulturne dediščine morda najbolj nori, ampak ameriški studijski šefi so najbolj iznajdljivi.
Simon Popek FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Simon Popek FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
13. 3. 2024 | 05:00
7:46

V nadaljevanju preberite:

Rad bi povedal zgodbo o izgubljeni in uničeni umetniški produkciji. Nekoč in danes. Letos poleti bo Napoleon Abela Gancea, največji epos francoskega filmskega ekscentrika in pionirja filmskega spektakla, na obrobju Pariza doživel eno številnih »definitivnih« in »rekonstruiranih« premier. Bilo jih je že nekaj; vse od konca sedemdesetih, ko se je v filmskem svetu krepila zavest o nujnosti filmske prezervacije in reevaluacije nemega obdobja, se je z njim ukvarjal predvsem britanski zgodovinar Kevin Brownlow, ki je v več kot štiridesetih letih prečesal svetovne arhive, iskal manjkajoče prizore in potrpežljivo sestavljal verjetno najambicioznejši filmski projekt vseh časov, ki je ob premieri v pariškem kinu Apollo jeseni leta 1927 trajal devet ur.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine