Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

Bar, ki se nikoli ne zapre

V hitro spreminjajoči se digitalni družbi postajajo podpora jeziku, intenziven razmislek o jeziku, vlaganje v mlade jezikoslovce znova življenjsko pomembni.
Kozma Ahačič. FOTO: Leon Vidic/Delo
Kozma Ahačič. FOTO: Leon Vidic/Delo
19. 10. 2023 | 05:00
7:07

V nadaljevanju preberite:

Radovednost pred obetajočim se večernim obiskom pivnice v starem delu Prage je bila pri nekaterih tako velika, da so sklenili že v zgodnjem popoldnevu preizkusiti, kako tak obisk poteka – in so ga izvedli sami. Drugi so zgodnje popoldne maturantskega izleta izkoristili za ogled manjših znamenitosti, ki jih ni bilo na programu.

Sam sem nameraval biti med njimi, ko sem naenkrat v izložbi majhne praške trgovinice s CD-ji (to je bil čas, ko je bilo zanimanje za vinilne plošče najmanjše) zagledal nov, en dan star album Bryana Ferryja – Mamouna (1994). Vedel sem, da Ferry snema nov, povsem izviren album, saj je v okviru tega procesa nastal leto prej album izvrstnih priredb z naslovom Taxi (1993).

Danes to zveni skoraj smešno, a imeti v rokah album na dan izida, je bilo tedaj zame nekaj nepredstavljivega. Opustil sem vse načrte za dveurni odmor, preuredil svoj finančni načrt in kupil zeleno-rdečo lepoto s konjem na prvi in koketo na zadnji strani.

Poiskal sem neki manjši bar, prepričal natakarja, da je dal CD v glasbeni stolp – in poslušal album od začetka do konca. Moje navdušenje je bilo očitno nalezljivo: sredi maturantskega izleta sem stran od sošolcev z nekaj Pražani v tišini poslušal album in od časa do časa dal ovitek komu, ki ga je to zanimalo. »Hočem biti sam,« je odzvanjalo besedilo glasbe; ob vsaki vrnitvi v Prago sem poslušal to skladbo.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine