![Motiva sejalca, ki je v umetnosti 19. stoletja pogost, se je van Gogh v Arlesu leta 1888 lotil na inovativen način, z žarečimi barvami in kontrasti ter gostim, skoraj reliefnim nanašanjem barv. Dominantno vlogo na kompoziciji, ki je v zbirki Muzeja Kröller-Müller, je namenil soncu. FOTO: Wikipedia](https://www.delo.si/media/images/20240207/1639893.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
V Muzej Revoltella v Trstu prihaja razstava, v napovedi katere je že v prvem stavku besedna zveza »razstava rekordov«. Argument za to je, da si je njeno prvo postavitev v Rimu ogledalo skoraj 600.000 ljudi, magnet za občinstvo pa je postala z okoli 50 platni in risbami Vincenta van Gogha, skoraj v celoti iz Muzeja Kröller-Müller v nizozemskem Otterloju.
V medijih je pristala tudi zaradi ekscesa. Bila je žrtev vandalizma podnebnih aktivistk, ki so si za tarčo izbrale van Goghovega Sejalca.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji