Podjetje Coca-Cola bo prvič v svoji zgodovini začelo prodajati alkoholni napitek. Gazirana pijača z okusom limone bo na prodajnih policah oktobra, a le na Japonskem. Najnovejši izdelek se imenuje Lemon-Do, navdihnili pa so ga japonski sladkani alkoholni napitki
Chūhai, ki so še posebej priljubljeni pri ženskah in mlajših.
Lemon-Do je sicer že mogoče kupiti od leta 2018, ampak samo na južnem japonskem otoku Kjušu, v pijači je največ sedem odstotkov alkohola, poroča
CNN.
Vodja japonskega sedeža multinacionalke
Jorge Garduño je poudaril, da so napitek ustvarili izključno za trg dežele vzhajajočega sonca. »Tukajšnja kultura je unikatna. Številni izdelki, ki so priljubljeni na otoški državi, nikoli ne zaživijo v tujini,« je povedal Garduño in dodal, da ljubitelji kokakole drugod po svetu še niso pripravljeni na takšno pijačo.
Cenejša od piva
Cena pločevinke Lemon-Doja je 1,50 dolarja, kar je ceneje od večine japonskega piva. Po pisanju
Wall Street Journala je trg s pijačami
Chūhai v zadnjih letih postal zelo donosen, saj so davki za tovrstne napitke precej nižji od preostalih alkoholnih izdelkov.
Podjetje Coca-Cola se na Japonskem bori z močno konkurenco, saj lokalni proizvajalci, kot so Suntory Holdings, Kirin Holdings in Asahi Group, nenehno uvajajo nove izdelke in sezonske pijače. Coca-Cola na Japonskem trenutno proizvaja več sto brezalkoholnih pijač. Napitkov Lemon-Do verjetno nikoli ne bomo videli na evropskih policah, so pa v mednarodni korporaciji obljubili, da bodo konec leta v petindvajsetih različnih državah začeli prodajati kokakolo z dodatkom kave.
Komentarji