Neomejen dostop | že od 9,99€
Netflixova serija Darrena Stara Emily v Parizu (2020–) o mladi Američanki, ki se zaradi službe preseli v Francijo ter v mestu ljubezni in luči živi pariške sanje, se zapleta v romance s privlačnimi tujci, nosi vpadljive dizajnerske kose, se udeležuje glamuroznih dogodkov in je vse bolj prodorna v tem, kar počne, je hitro postala vplivna in navdihujoča svetovna uspešnica. O njej smo se pogovarjali z Angelino Komarovo, ki pri njej deluje kot pridružena producentka in bo ena od govornic na prihajajoči medijski konferenci Sempl.
ℹ O sogovornici
»Angelina Komarova je diplomirala iz novinarstva, odnosov z javnostmi in filma ter si ustvarila raznoliko kariero v avdiovizualni industriji v Ukrajini in Franciji. Njene izkušnje vključujejo delo pri televizijskih oddajah, glasbenih videospotih, oglasih, predvsem pa sodelovanje z vodilno pariško kasting agencijo Joule Studio.
Pri produkcijski hiši Firstep je prešla iz vloge asistentke producenta v vlogo pridružene producentke pri priljubljeni Netflixovi originalni tv-seriji Emily v Parizu (v 3. in 4. sezoni). Ob tem je pridobila strokovno znanje ter izkušnje pri upravljanju dovoljenj in sodelovanju z blagovnimi znamkami, usklajevanju igralske zasedbe in spodbujanju sodelovanja v ekipi.
Odlikuje jo močna delovna etika, ki se kaže v njenem poklicnem napredovanju in ustvarjalnem pristopu. Svojo pot si želi nadaljevati kot filmska režiserka in producentka,« so o gostji zapisali pri festivalu Sempl, ki bo v Portorožu 14. in 15. novembra.
Avdiovizualna industrija me zanima že od najstniških let. Preden sem na novo začela življenje v Franciji, sem opravljala razna dela na televiziji in pri manjših produkcijah v Ukrajini. Juliette Ménager, lastnico studia Joule, sem spoznala, tik preden sem končala filmsko šolo, in dan po diplomi sem že delala z njo. Njeno delo temelji predvsem na razumevanju ljudi in mislim, da je začutila, da bom kos zahtevam tega dela.
Obe vlogi sta si zelo podobni – pri obeh gre za reševanje problemov. Začela sem z reševanjem različnih vrst izzivov, čeprav sem bila sprva osredotočena le na en projekt.
Nadzorovala bom dovoljenja, ki vključujejo zagotavljanje glasbenih pravic, dovoljenja za logotipe, znamčene izdelke in blagovne znamke, dovoljenja za snemanje na določenih objektih ter pravice za umetniška dela, fotografije, plakate in druge vizualne medije. To vključuje tudi preverjanje imen, krajev in identitet likov. Zato bom v nenehnem stiku z ameriškimi in francoskimi producenti, obema pravnima ekipama in ključnimi člani ekipe, kot so kostumografi, umetniški oddelek, ekipa za upravljanje lokacij, nadzornik glasbe in drugi.
Serija je svetovna uspešnica, zato moramo biti izjemno previdni pri vsem, kar se prikaže ali sliši na zaslonu. V zadnji sezoni naj bi na primer Emilyjin lik napisal objavo na instagramu, v kateri bi citiral poved iz znanega filma. Če ne bi preverili pravic za uporabo, bi to produkcijo lahko stalo okoli 10.000 dolarjev.
Zame je to doživljanje najbolj neverjetnih krajev v Parizu – in zdaj tudi v drugih mestih, kot je Rim – in spoznavanje zanimivih ljudi z različnih področij.
Serija je na Netflixu debitirala takoj po prvem lockdownu, ko je svet potreboval nekaj tako barvitega, lahkotnega in radostnega, kot je Emily v Parizu. Je kot razglednica iz Pariza z ljubeznijo, ki jo je Darren Star poslal svetu.
Francozi imajo visoke standarde, in ker serija promovira njihovo državo, so jo sprejeli. Veliko Francozov poznam, ki jo obožujejo in so nestrpno pričakovali novo sezono.
Sedeti za isto mizo z Brigitte Macron v prizoru je bilo eno najlepših daril, ki mi jih je dala ta serija. Žal je imela prva dama natrpan urnik, zato nisva imeli priložnosti za klepet.
Mislim, da smo vsi videli, da ji je v zadnjem času v medijih izrazil podporo. Franciji se splača, ker gre za kulturno uspešnico in najboljšo reklamo, ki jo lahko država dobi.
Emily v Parizu je navdihnila val novih trendov. Platforme za učenje jezikov so na primer poročale tudi o povečanem zanimanju za tečaje francoščine, kar nekateri pripisujejo vplivu serije. Nepremičninske agencije v Parizu poročajo o rahlem porastu povpraševanj strank iz tujine, ki jih je navdihnil pariški življenjski slog, ki ga uteleša Emily. Postala je celo priljubljen kostum za noč čarovnic.
Vse te odločitve sprejema naš vodja Darren Star – lahko samo upam, da bo prepotovala svet.
V to nisem neposredno vpletena, zato tega ne morem komentirati.
Včasih se slastnim pariškim sladicam ne morejo upreti niti tisti, ki sicer ne marajo sladkarij. Tako kot pri filmu in televiziji obstaja veliko žanrov in okusov – nekateri obožujejo določene sloge, drugi pa ne. Naša serija je lahkotna, svetla in vesela, kar je všeč oboževalcem, ki iščejo malo zabave in eskapizma. Seveda imajo nekateri raje bolj realistične serije ali filme, kar je povsem razumljivo.
To so čiste sanje.
Kot tujka v Parizu sem se pogosto znašla v podobnih situacijah, kot je Emilyjina, zato se z njo lahko popolnoma poistovetim – klišeji in podobno. Ustvarjalci serije ne želijo nikogar užaliti; preprosto skozi njene oči pripovedujejo zgodbo o mladi Američanki, ki doživlja največjo pustolovščino življenja. Humor in kulturne domislice odražajo njeno perspektivo tujke, ki odkriva nov svet, in prikazujejo tako čare kot izzive, ki jih to prinaša.
Sem velika oboževalka serije Seks v mestu. Ko razmišljam o obeh, vidim, da New York in Pariz nastopata kot zelo pomembna lika. Sicer pa se mi zdita precej različni.
Vlogi sta precej različni – ameriški producenti projekt pripeljejo v Francijo, francoski producent pa je odgovoren za izvedbo snemanja.
Skupaj delamo že kar nekaj časa, tako poleti kot pozimi. Premiera v Rimu je bil redek in nepozaben trenutek, ko so se producenti, vodje oddelkov in igralci zbrali na proslavljanju – to je nekaj, kar nam med snemanjem zaradi številnih odgovornosti in obveznosti ne uspe pogosto.
Želim si, da bi vedela več, a tako kot preostali svet tudi jaz čakam, da izvem, kaj se bo zgodilo z Emily.
(Smeh.) Mislim, da je to vprašanje, na katero ni napačnega odgovora. Vse, kar bom rekla, je, da nas vsak od njih pusti ugibati, in to je del zabave, kajne?
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji