![Na Hrvaškem, ki slovi predvsem po svoji obali, si želijo turistične tokove speljati v druge regije. FOTO: Tomi Lombar](https://www.delo.si/media/images/20230228/1392379.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
Hrvaška je minulo turistično sezono končala z rekordnimi rezultati, rada se pohvali, da je že tretje leto zapored šampion v Mediteranu, in zre morda proti še eni rekordni sezoni. Kako pa se bo pred tem spoprijela z izzivi, kot so podaljševanje sezone, zagotavljanje kadra in držanje cen na ravni, na kateri bodo dosegljive tudi Slovencem, ki zasedajo med tujimi gosti drugo mesto? O tem in drugih trendih v turizmu, ki jih v sosednji državi načrtujejo v prihodnjih osmih letih, smo se pogovarjali z Brunom Bonifačićem, direktorjem slovenskega predstavništva Hrvaške turistične skupnosti.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji