Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Vsestransko uporaben tradicionalist

Dacia duster ohranja dobre lastnosti, a je to tudi zadnja izvedba z dizelskim pogonom.
Zadnja dusterjeva pridobitev so dnevne in kratke luči v izvedbi LED. Fotografije Gregor Pucelj
Zadnja dusterjeva pridobitev so dnevne in kratke luči v izvedbi LED. Fotografije Gregor Pucelj
12. 2. 2024 | 05:00
4:33

V prispevku preberite:

Z dusterjem sva stara znanca vse od leta 2010, ko sem vozil njegovo prvo generacijo. Tokratna izvedenka je druga generacija (2017), polepšana s prenovo (2019), v Evropi enega najbolje prodajanih kompaktnih terencev, ki pa se bo v drugem četrtletju umaknila še v tretje konkretno pomlajeni naslednici.

Naj kar takoj povem, da je testni primerek z odličnim dizelskim motorjem in štirikolesnim pogonom, vsaj zame, edini pravi duster, a vsaj na evropskih tleh naslednik tovrstnega motorja ne bo imel več.

Sicer pa sem prepričan, da vsi, ki tole berete, veste, da je Dacia Renaultov nizkocenovni podizvajalec, tako je bil tudi duster že od samega začetka mišljen kot cenovno ugodna alternativa v nezadržno rastočem segmentu kompaktnih športnih terencev. Čeprav je z leti napredoval v vseh pogledih, predvsem z boljšimi materiali v potniški kabini in nekaterimi nujnimi sodobnimi varnostnimi dodatki, je še vedno ugoden nakup.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine