Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

V robustni opravi

Ford fiesta active: Nekoliko bolj dvignjena od tal, malce v slogu SUV
Ford fiesta je stara znanka, zdaj že nekaj časa v novi generaciji. Lahko tudi v izvedbi active, ki ima bolj robustno pojavo in nekoliko večji odmik od tal. Foto Gašper Boncelj
Ford fiesta je stara znanka, zdaj že nekaj časa v novi generaciji. Lahko tudi v izvedbi active, ki ima bolj robustno pojavo in nekoliko večji odmik od tal. Foto Gašper Boncelj
23. 3. 2019 | 06:00
23. 3. 2019 | 08:16
2:54
Dandanes je robustni SUV-videz skoraj tržno vodilo. Takšne poteze vidimo na vseh delih trga, tudi pri manjših avtomobilih, in tako so tudi Fordovemu zelo dobro znanemu modelu dodali še različico, ki jo imenujejo active.

Zunaj deluje fiesta active zelo atraktivno, kar so dosegli s črnimi zaščitnimi plastičnimi obrobami na blatnikih, drugačna je tudi maska, tu so še strešni nosilci. Malce je bolj dvignjena od tal (za slaba 2 cm), kar je seveda ne naredi za terenca. Prilagoditev je mišljena za kolovoze, tako kot nekoliko prirejeno delovanje vzmetenja. To je vse v redu in zunaj asfalta pomaga, a sam bi na takšnem avtomobilu pričakoval višje pnevmatike na manjših kolesih – da bi se čez večje luknje peljali bolj mehko. Zdaj se je skoraj pretirano čutila že kakšna asfaltna neravnina.

Armaturna plošča je sodobna, večfunkcijski zaslon pa dobro viden in prepresto upravljiv. Foto Gašper Boncelj
Armaturna plošča je sodobna, večfunkcijski zaslon pa dobro viden in prepresto upravljiv. Foto Gašper Boncelj


Sicer pa se je fiesta še enkrat pokazala kot avtomobil, ki ga bo voznik rad vozil in bo imel za volanom zelo dober občutek, tudi lega na običajni cesti je pohvalna. V ta sklop gre živahno odziven bencinski turbo trivaljnik ecoboost z največjo močjo 92W (125 KM), s katerim tudi na avtocesti ne boste zaostajali oziroma zanj prehitevanje ni noben napor. Za prenos je znova skrbel šeststopenjski ročni menjalnik, ki je natančen in ima priročno postavljeno ročico z dovolj kratkimi gibi. Pogon je vedno dvokolesni, dodan pa je vozni režim za spolzko podlago. V zimskem času je povprečna poraba po računalniku znašala približno 7 litrov/100 km.

Fiesto active zaznamujejo črne plastične obrobe blatnikov in strešna nosilca. Foto Gašper Boncelj
Fiesto active zaznamujejo črne plastične obrobe blatnikov in strešna nosilca. Foto Gašper Boncelj


Dobro je sedenje spredaj, v tej izvedbi so material bolj izbrani, tako blago na sedežih kot na primer usnje na volanu in ročici menjalnika, kar pripomore k boljšemu skupnemu vtisu. Solidno je počutje tudi zadaj. Fiesta ima res veliko varnostnih asistenčnih sistemov, ki na tem delu trga še niso samoumevni. Najbolj so me prepričali odlični žarometi in samodejni preklop med zasenčenimi in dolgimi lučmi. Je pa veliko tega za doplačilo in končna cena ni prav nizka.


 

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine