Neomejen dostop | že od 9,99€
V prispevku preberite:
Podjetje Tesla po letih rasti letos prvič doživlja padec prodaje. Tako finančni trgi kot konkurenti vendarle natančno opazujejo njihove signale o prihodnji modelski politiki. Ta dobiva nove obrise, a je po svoje še naprej zavita v tančico nejasnosti.
Znano je, da je Tesla po nekaj letih strme rasti v letošnjem prvem četrtletju v globalnem pogledu prvič doslej utrpela resnejši upad prodaje – petino manj kupcev (388.000) so imeli kot v istem obdobju lani. Za skupne številke to ne pomeni veliko, a povejmo, da je bilo letos v prvem četrtletju tudi pri nas prodanih 275 avtomobilov te znamke, 30 odstotkov manj kot v primerljivem lanskem obdobju. Najzanimivejši model Y, ki je bil lani med prvo prodajno deseterico, je bil tokrat le na tridesetem mestu.
Seveda je res, da je na trgu električnih avtomobilov v zadnjih mesecih nastal nekakšen premor, ko prvim kupcem, ki so narekovali ritem rasti prodaje posebej v Evropi in ZDA, niso sledili novi. Tesla nima še drugih avtomobilskih izdelkov, kot jih imajo klasični tekmeci. V preteklih letih so veliko zaposlovali, letos bodo število zaposlenih zmanjšali v povprečju za deset odstotkov.
Podjetje že dolgo ni predstavilo (količinsko pomembnejše) res velike novosti.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji