Neomejen dostop | že od 9,99€
V koncernu Volkswagen je veliko govora o električni mobilnosti, zadnje čase tudi o manjšem povpraševanju po novem pogonu, a vsaj pri novostih je ta jesen v znamenju klasike. Po novi izdaji karavanskega volkswagna passata varianta in za njim športnega terenca volkswagna tiguana je zdaj na vrsti še škoda kodiaq, doslej zelo uspešni SUV češke znamke. Seveda ni naključje, da novi kodiaq prihaja z enake konstrukcijske osnove kot prej omenjena sorodnika. Novinec ima veliko nalogo – doseči dobre prodajne številke predhodnika, ki je našel 800 tisoč kupcev.
Prvi kodiaq je bil predstavljen leta 2016 in napovedal SUV-ofenzivo češke znamke, saj sta nato sledila še manjša karoq in kamiq. Sedem let je dokaj običajna življenjska doba modela, torej je letos čas za novo izdajo, ki so jo v preteklih mesecih napovedovali s kar nekaj namigi na ta ali oni element novega avtomobila.
Zdaj je povsem razkrit, slogovno se zdi s črnimi obrobami blatnikov morda malce bolj robusten, a to je le prvi vtis. Kodiaq že doslej ni bil prav majhen, pa se je vseeno še nekoliko potegnil, konkretno za šest centimetrov, na 476 centimetrov.
Tako bo v notranjosti še malce bolj prostorno, ta bo znova lahko pripravljena s petimi ali sedmimi sedeži. Prtljažnik je pridobil 70 litrov in ob petih sedežih meri 910, ob sedmih pa 340 litrov. Litrov bo nekaj manj v izvedbi priključnega hibrida, ki zahteva nekaj prostora za dodatno baterijo.
Ponudba motorjev vključuje dva bencinska in dva dizelska z močjo od 110 kW do 150 kW ter priključnohibridno bencinsko-električno različico, ki je pri kodiaqu na voljo prvič in z baterijo z zmogljivostjo 27 kWh omogoča električni doseg do 100 kilometrov. Polniti jo bo mogoče z izmeničnim tokom z močjo 11 kW in enosmernim z močjo 50 kW. V močnejših bencinskih in dizelskih izvedenkah pričakujemo tudi štirikolesni pogon. Električnega kodiaqa ne pričakujemo, saj imajo pri znamki že tovrstni model enyaq.
Kodiaq bo na trg zapeljal spomladi prihodnje leto. Za cene je torej še prezgodaj, so pa v nemških medijih zapisali, da bi se utegnila pri njih začeti malce pod 40 evrskimi tisočaki.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji