Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Nemški proizvajalci dizelskih avtomobilov so v godlji

Nemško prometno ministrstvo je v začetku tega tedna objavilo, da je skoraj 800 tisoč dizelskih avtomobilov slovite znamke Mercedes-Benz treba odpoklicati in popraviti.
Predsednik uprave Daimlerja, Dieter Zetsche, po sestanku na nemškem prometnem ministrstvu. FOTO: Kay Nietfeld/AFP
Predsednik uprave Daimlerja, Dieter Zetsche, po sestanku na nemškem prometnem ministrstvu. FOTO: Kay Nietfeld/AFP
15. 6. 2018 | 14:00
15. 6. 2018 | 15:45
2:14
Berlin - Z godljo je nemški profesor Ferdinand Dudenhöffer, ki že dolga leta spremlja avtomobilsko industrijo, označil tisto, kar se v njej dogaja na področju dizelskih izpustov. Izraz je pravzaprav blag, kajti v že skoraj tri leta trajajoči dizelski aferi zadevam še kar niso prišli do konca. Volkswagen, s katerim se je vse začelo, je nedavno doma privolil v plačilo milijarde evrov kazni, a potem ko se je več kot dve leti in pol v negativnih naslovih skoraj stalno pojavljalo njegovo ime, se zdaj neprijetne stvari dogajajo tudi njegovim tekmecem.

Nemško prometno ministrstvo je v začetku tega tedna objavilo, da je skoraj 800 tisoč dizelskih avtomobilov slovite znamke Mercedes-Benz opremljenih z nedovoljeno programsko opremo za nadzor izpustov in da jih je treba odpoklicati in popraviti. Omenili so nekatere modele in motorje, a niso natančno opisali, kaj se v teh avtomobilih pravzaprav dogaja. Zakaj ne? Tudi nobene novinarske konference ni bilo po tem. Daimler je privolil v odpoklic, z dodatkom, da bodo pravna vprašanja razjasnili v pritožbenem postopku. Podrobnejše obrazložitve do danes tudi s te strani ni bilo, niti koliko avtomobilov bo poleg Nemčije, kjer jih je dobrih 200 tisoč, zajetih v drugih državah. Morda podjetje računa na uspeh pritožbe, da se bo izkazalo, da niso počeli nič nedovoljenega.

Kot da vse poteka v neki tišini, da o tem nobena stran noče prav veliko govoriti .Kaj naj si ob vsem tem pravzaprav mislimo? Da se politika loteve problematične in zahtevne teme, ki jo je dolgo puščala ob strani. A se vsaj tako z razdalje zdi, da svoje močne gospodarske konje pritiska, pa jih le ne želi res stisniti ob zid.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine