Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Malčkova nova oblačila iz Novega mesta

Medgeneracijska prenova renaulta twinga. Pretresljivih sprememb ni, bolj bi jim rekli dodelave.
Twingo je prestal nekaj drobnih oblikovalskih posegov in dobil nekoliko izpiljene bencinske motorje. Morda pripravijo tudi električnega. FOTO: Gašper Boncelj
Twingo je prestal nekaj drobnih oblikovalskih posegov in dobil nekoliko izpiljene bencinske motorje. Morda pripravijo tudi električnega. FOTO: Gašper Boncelj
13. 5. 2019 | 15:00
5:00
Twingo tretje generacije je na trgu že dobra štiri leta, pričakovano je nekje na sredini modelskega cikla čas za prenovo, da bi ostal konkurenčen in da bi tudi v Revozu z njim dosegli načrtovane količine – model namreč predstavlja približno polovico Renaultove proizvodnje v Novem mestu.

Ko ga pogledamo v obraz, bomo morda opazili, da twingo nima več treh sklopov luči, temveč sveteče diode v obliki velike črke C; novi so odbijač in reže za zajemanje zraka; tudi zadaj luči zaznamuje svetlobni podpis iz svetečih diod, kar je zdaj v industriji že kar standard, prtljaž­nik se odpre malce bolj prefinjeno; s strani so opazne nove bočne nalepke, drugačen napis modela, večja je izbira litih platišč, tudi barv, kot je mangovo rumena na fotografiji. Bolj si ga je glede zunanjih kombinacij barv mogoče prilagajati po osebnem okusu, podobno velja v notranjosti. Znotraj je drugačna sredinska konzola, nova je prestavna ročica, mehkejši materiali na zaslonih za roke.

Twingo predstavlja slabo polovico proizvodnje Revoza. Nastaja le tu, kar polovico jih prodajo v Francijo, ki je za ta model daleč največji trg. FOTO: Gašper Boncelj
Twingo predstavlja slabo polovico proizvodnje Revoza. Nastaja le tu, kar polovico jih prodajo v Francijo, ki je za ta model daleč največji trg. FOTO: Gašper Boncelj


Tehnika? Pretresljivih sprememb ni, bolj bi jim rekli dodelave. Še naprej sta v ponudbi turbo 0,9-litrski in atmosferski litrski bencinski motor, oba sta trivaljnika, ki imata za odtenek (2 KW) več moči kot prej (68 in 54 kW) in po zatrjevanju tudi malce manjšo realno porabo, še naprej se je pri različici turbo mogoče odločiti za samodejni menjalnik z dvema sklopkama.

Delo
Delo


Na voljo sta dva multimedijska sistema, novost je najboljši zaslon z diagonalo 18 cm in sistemom easy link, ki je združljiv tudi s sistemoma android auto in apple carplay. Cena? Osnovni model je od dosedanjega dražji za 100 evrov, najdražji pa za 300, tudi zaradi serijskega multimedijskega sistema. Če odštejem popuste, se tako cena twinga začenja pri 7700 evrih, a takšen nima radia in klimatske naprave, brez tega pa se avto danes skoraj ne kupuje. S tem dvojim je za tisočaka in pol dražji. Z boljšim motorjem in samodejnim menjalnikom ter najvišjo opremo stane 14 tisočakov, seveda pa je ved­no mogoče še kaj dokupiti.

Notranjost je lahko bolj živopisna, sredinski del armature je malce drugačen, prav tako ročica menjalnika. FOTO: Gašper Boncelj
Notranjost je lahko bolj živopisna, sredinski del armature je malce drugačen, prav tako ročica menjalnika. FOTO: Gašper Boncelj


Pomemben za Revozovo proizvodnjo


Doslej so twingov v Sloveniji prodali okoli 250 na leto, po prenovi naj bi jih nekaj več. Posebne šport­ne različice, kot je obstajala doslej, ne načrtujejo več, te možnosti so zaradi okoljskih zahtev omejene in so zato prihranjene le za najbolj prodajane modela. V prihodnosti se pričakuje, da bo imel tretji twingo tudi električni pogon, a kaj več o tem v Revozu še ne govorijo. Twinga, ki tako kot že prejšnja, druga generacija nastaja le v Novem mestu, daleč največ prodajo v Francijo (50 odstotkov vse proizvodnje, druga je Nemčija s 25 odstotkov in tretja Italija z 9 odstotki), tako ni presenetljivo, da so ob prenovi za to državo predstavili posebno opremsko serijo Le coq sportif, morda bodo še kdaj kaj podobnega tudi za Slovenijo.



Twingo ohranja dosedanje mere, ob motorju v zadku je njegova izstopajoča lastnost predvsem okretnost. FOTO: Gašper Boncelj
Twingo ohranja dosedanje mere, ob motorju v zadku je njegova izstopajoča lastnost predvsem okretnost. FOTO: Gašper Boncelj


V novomeški tovarni so prenov­ljenega twinga v proizvodnjo začeli uvajati že lani novembra, v prihod­njem tednu naj bi po besedah člana uprave Revoza Jožeta Beleta dosegli proizvodnjo 500 vozil na dan. Twingo predstavlja približno polovico njihove proizvodnje (skupaj 955 na dan), ki trenutno poteka v treh izmenah. Tako naj bi ostalo do konca leta, kar bi pomenilo, da bodo letos znova izdelali več kot 200 tisoč avtomobilov. K temu bo pomembno prispevala tudi nova, peta generacija modela clia, ki ga bodo v proizvodnjo uvedli v prihodnjih mesecih. Zmanjšala pa se bo proizvodnja smarta forfour, saj ga bodo izdelovali le še v električni izvedbi, bencinskih ne bo več. Kakor je že nekaj časa znano, bodo po izteku te generacije (po letu 2020) smarti nastajali le še na Kitajskem.

Tudi na zadku je nekaj rahlih sprememb, prtljažna vrata se odpirajo bolj elegantno. FOTO: Gašper Boncelj
Tudi na zadku je nekaj rahlih sprememb, prtljažna vrata se odpirajo bolj elegantno. FOTO: Gašper Boncelj


Prikaz vzvratne kamere. FOTO: Gašper Boncelj
Prikaz vzvratne kamere. FOTO: Gašper Boncelj

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine