Neomejen dostop | že od 9,99€
V časih, ko avtomobilske tovarne predvsem stavijo na takšne in drugačne križance med terenskimi in mestnimi vozili, je predstavitev velike klasične limuzine pravi čudež na eni strani in olajšanje na drugi. Še je upanje, da industrija še ni čisto podlegla virusu SUV. Prav takšno elegantno, skoraj pet metrov dolgo limuzino so predstavili pri DS Automobiles. DS 9, kot so jo poimenovali, smo imeli priložnost spoznati tudi pobliže; na prve občutke za njenim krmilom pa bomo morali še malo počakati.
»Silhueto karoserije krasijo neprekinjene linije; od prednjega pristopnega kota na pokrovu motornega prostora do zadnjega pristopnega kota na pokrovu prtljažnika. Gladkim in natančno izklesanim bočnim površinam se idealno prilegajo ugrezljive vratne kljuke v barvi karoserije,« je oblikovno zasnovo DS 9 komentiral Thierry Metroz, direktor oblikovanja DS Automobiles. Sicer pa so skrbno izbrani detajli, tako zunanji kot notranji, tisti, ki naredijo DS 9 posebnega. Primer tega sta stožčasta elementa, ki imata podobno vlogo kot pri modelu DS iz leta 1955 – podaljšujeta streho in vsebujeta pozicijske luči. Ali pa stikala na sredinski konzoli, ki jih krasi giljoširana dekoracija »clous de Paris«, ta je del zapuščine slavne francoske urarske hiše iz sveta luksuznega urarstva in se navezuje na vrtljivo uro B.R.M na vrhu armaturne plošče.
DS 9 so zasnovali na novi različici konstrukcijske osnove EMP2 (efficient modular platform 2), ki med drugim prinaša impozantno 2,9-metrsko medosno razdaljo, s čimer ponudi prostorno notranjost in veliko prostora predvsem potnikom na zadnjih sedežih. Prav njim so pri DS namenili veliko pozornosti in udobja. Med drugim so lahko zadnji sedeži opremljeni z gretjem, prezračevanjem in masažno funkcijo. Kot se za premijsko znamko spodobi, DS 9 omogoča tudi veliko individualizacije pri izbiri opreme, barv in materialov v notranjosti.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji