Neomejen dostop | že od 9,99€
Čeprav se je pri nas že prej pokazal geely atlas pro, naj bi bil za kitajskega proizvajalca Geely pravi tukajšnji začetek manjši model geely coolray. Coolray je obstajal že prej, pred kratkim pa so ga dodobra prenovili. Cena všečno oblikovanega bencinskega športnega terenca se začne pri 27 tisoč evrih.
Geely coolray je dolg 438 cm, oblikovanje je zanimivo, kaže, da kitajski dizajn ne zaostaja za evropskim. Morda se bo komu zdelo, da je skoraj preveč detajlov, a po drugi strani verjetno neopažen ne bo. Podobno je v notranjosti, kjer vsaj na prvi pogled in otip ni znakov cenenosti. Spredaj se sedi dobro, tudi prostornost zadaj je za zunanje mere solidna, prtljažnik v osnovi sprejme nerazburljivih 330 litrov.
Pogon je le eden, to je 1,5-litrski bencinski motor z močjo 128 kW, za prenos na sprednji kolesi skrbi sedemstopenjski samodejni menjalnik z dvema sklopkama, ki ga upravljamo z vzvodom med sprednjima sedežema. Proizvajalec govori o povprečni porabi 5,4 litra, kar se zdi smelo in bo treba seveda preizkusiti na daljši vožnji. Kakšne hibridne izvedbe ni. Tukajšnji prodajalci pravijo, da je bencinski pogon v tem segmentu povsem prevladujoč, da torej ne potrebujejo še česa drugega.
Model ima dve opremski izvedbi, že v osnovni ima veliko varnostnih asistenčnih sistemov. Cena znaša 27 tisoč evrov, višja oprema je tisočaka dražja, prinaša drugače oblikovana platišča in posebno barvo, ki se odvisno od zunanje svetlobe malce spreminja.
Za tekmece imajo tukajšnji Geelyjevi predstavniki široko množico modelov, kot so kia x-ceed, peugeot 2008, škoda karoq, toyota corolla cross ... Pravijo, da je coolray malce večji od tistih najmanjših križancev in nekoliko manjši od onih srednjih. Avtomobil se vsaj za zdaj ne prodaja v zahodni Evropi. Do konca leta jih želijo v Sloveniji po devetih pooblaščenih prodajalcih prodati od 280 do 300. Letos pride na naš trg še model geely starray, ki bo nasledil atlasa pro, v prihodnjih dveh letih je v načrtu še šest novih modelov, morda med njimi tudi pri nas kakšen povsem električen.
Eric Li Shufu se je nekoč ukvarjal s fotografiranjem turistov, potem je v provinci Zheijan sestavljal dele za hladilnike, kmalu tudi celotne, a ni dobil dovoljenja za prodajo. Nato se je usmeril na skuterje in hitro rastel, na koncu devetdesetih let prejšnjega stoletja pa se je lotil avtomobilov. Na začetku so bili hudo povprečni, še se spomnimo razstave v Frankfurtu leta 2005, ko je prikazal model CD ali chinese dragon, športni avto, ki ni nikogar presunil. Kmalu je postal bolj znan; leta 2006 je kupil družbo Manganese Bronze in z njo londonski taksi, veliko bolj pa je odmevalo, ko je dve leti kasneje od Forda kupil Volvo Cars. Kasneje je postal skoraj desetinski lastnik Mercedes-Benza, za katerega danes izdeluje avtomobile znamke Smart. V njegovem portfelju je tudi Lotus, v slovitem Aston Martinu ima skoraj osemodstotni lastniški delež. Šestdesetletni Li Shufu je danes eden bogatejših Kitajcev, po podatkih Forbesa naj bi njegovo premoženje znašalo približno 18 milijard evrov.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji