Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Kaj storiti, ko je pri novem avtu kaj zelo narobe

Garancija in stvarna napaka – razlike in podobnosti, prednosti in slabše strani vsakega sredstva.
Ko gre pri avtomobilu kaj hudo narobe, se najpogosteje uveljavlja garancija, druga možnost je uveljavljanje stvarne napake. Instituta se nekoliko razlikujeta. Foto Shutterstock
Ko gre pri avtomobilu kaj hudo narobe, se najpogosteje uveljavlja garancija, druga možnost je uveljavljanje stvarne napake. Instituta se nekoliko razlikujeta. Foto Shutterstock
7. 5. 2022 | 05:00
7:28

V prispevku preberite:

Avtomobil je ena najdražjih potrošnih dobrin, nekaj deset tisoč evrov za nakup ni mala stvar. Zato je toliko bolj neprijetno, če se pri vozilu pojavi resna težava. Poiskali smo odgovore za različne možnosti, ki jih ima v tem primeru na voljo kupec novega avtomobila. Če gre po nakupu novega avtomobila kaj zelo narobe, na primer, da odpove motor ali da so stalne težave z večfunkcijskim sistemom, imamo po besedah Matjaža Jakina iz pravne službe Zveze potrošnikov Slovenije na izbiro dvoje, lahko uveljavljamo garancijo ali stvarno napako. Obe ureja zakon o varstvu potrošnikov, a je med njima nekaj bistvenih razlik

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine