Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Električnim novincem pogosto ni lahko

Mnoga mlada avtomobilska imena se ubadajo s težavami, celo s preživetjem.
Henrik Fisker se bori za obstoj svoje znamke Fisker, ki ima za zdaj en model – ocean. FOTO: Mike Blake/Reuters
Henrik Fisker se bori za obstoj svoje znamke Fisker, ki ima za zdaj en model – ocean. FOTO: Mike Blake/Reuters
17. 3. 2024 | 05:00
6:09

V prispevku preberite:

Avtomobilsko industrijo dolga desetletja zaznamujejo znana imena iz Amerike, Evrope in Azije. Koncerni so katero od znamk tudi opustili, a vendarle z glavnino ohranjajo položaj. Zagonska podjetja se poskušajo uveljaviti, seveda je z začetkom električne zgodbe to najbolj uspelo Tesli in kakšnemu kitajskemu predstavniku, kot je BYD. Tu so še nova imena, že pred letom smo pisali, da se prebijajo skozi težavno obdobje, zdaj jim večinoma ni dosti lažje.

Morda je prav začeti ravno z družbo Fisker, katere ustanovitelj si verjetno najbolj želi, da bi nekoč premagal Teslo, a mu za zdaj ne kaže dobro.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine