V DS3 crossbacku je električni motor le ena od možnosti, sploh ne slaba, je pa kar draga.
Galerija
Lahko bi bil samo nališpan citroën, a je več kot to. DS3 crossback je že na zunaj posebnež, pri katerem so si oblikovalci dali duška. FOTO: Boštjan Okorn
V prispevku preberite:
To je avtomobil, ki daje sproščenemu oblikovanju povsem nov pomen. Že na zunanjosti je redko kaj običajnega, v notranjosti pa oblika diamanta preglasi vse drugo in bivanje v tem avtomobilu skupaj z izbranimi mehkimi materiali na armaturno plošči naredi za edinstveno doživetje. Tokrat je za posebnost poskrbel še električni motor, ki ga napaja akumulator s 50 kWh in podobe avtomobila skoraj v ničemer ne spremeni.
Seveda ima električni e-tense namesto odprtine za gorivo električni priključek, ki na levem boku zadaj za države, kjer vozimo po desni, ni na najbolj praktičnem mestu. Prtljažnik tudi v električni različici ostaja enak, prostora ima za 350 litrov prtljage. In to je to. Nobenih čudežnih postavitev ali celo premikanja zadnjih sedežev ne pričakujte, podirajo se v razmerju 60 : 40. Dno prtljažnika je rahlo udrto.
Kako pa deluje njegov električni pogon in kakšna je poraba energije?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji