Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Električni posebnež

V DS3 crossbacku je električni motor le ena od možnosti, sploh ne slaba, je pa kar draga.
Lahko bi bil samo nališpan citroën, a je več kot to. DS3 crossback je že na zunaj posebnež, pri katerem so si oblikovalci dali duška. FOTO: Boštjan Okorn
Lahko bi bil samo nališpan citroën, a je več kot to. DS3 crossback je že na zunaj posebnež, pri katerem so si oblikovalci dali duška. FOTO: Boštjan Okorn
19. 4. 2021 | 06:00
3:41

V prispevku preberite:


To je avtomobil, ki daje sproščenemu oblikovanju povsem nov pomen. Že na zunanjosti je redko kaj običajnega, v notranjosti pa oblika diamanta preglasi vse drugo in bivanje v tem avtomobilu skupaj z izbranimi mehkimi materiali na armaturno plošči naredi za edinstveno doživetje. Tokrat je za posebnost poskrbel še električni motor, ki ga napaja akumulator s 50 kWh in podobe avtomobila skoraj v ničemer ne spremeni.

Seveda ima električni e-tense namesto odprtine za gorivo električni priključek, ki na levem boku zadaj za države, kjer vozimo po desni, ni na najbolj praktičnem mestu. Prtljažnik tudi v električni različici ostaja enak, prostora ima za 350 litrov prtljage. In to je to. Nobenih čudežnih postavitev ali celo premikanja zadnjih sedežev ne pričakujte, podirajo se v razmerju 60 : 40. Dno prtljažnika je rahlo udrto. 

Kako pa deluje njegov električni pogon in kakšna je poraba energije?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine