Različni poskusi za reševanje enega glavnih izzivov novega pogona.
Galerija
Polnjenje električnega avtomobila z rešitvijo podjetja Easelink, kjer se spojnik iz avtomobila poveže s polnilno ploščo, postavljeno na tleh.<br />
Foto Wien Energie/fotobyhofer/Christian Hofer
V prispevku preberite:
Ko govorimo o električnih avtomobilih, obstaja poleg samih avtomobilov in njihovih baterij še en, celo večji izziv – njihovo polnjenje. Doslej je bilo za to poskrbljeno z različno močnimi polnilnicami s polnilnimi kabli, ki jih priključimo na avtomobil. Obstajajo pa tudi drugačne zamisli, na primer, da bi avtomobil le zapeljal na polnilno ploščo, kjer bi sistem poskrbel za fizični stik z njegovo baterijo, ali pa rešitve, kjer bi na posebni polnilni postaji izpraznjeno baterijo zamenjali za polno. Avstrija ima na področju prometa podobno kot druge zahodnoevropske države smele načrte, povezane z zmanjševanjem izpustov ogljikovega dioksida. Med drugim načrtujejo, da bodo od leta 2025 na Dunaju in tudi v Gradcu dovoljenja za taksi službe izdajali le vozilom, ki ne bodo imela v delovanju nobenih izpustov, torej bodo tako ali drugače električna.Temu se pridružuje pilotni projekt posebne vrste električnega polnjenja s polnilno ploščo, ki ga je razvilo graško podjetje Easelink.
Kako deluje? Kakšen pa je način hitre menjave izpraznjene baterije, ki ga zagovarja Kitajski Nio, ki s tem sistemom prihaja tudi v Evropo?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji