Prvega oktobra je zaživela reorganizacija centrov za socialno delo. Dosedanjih 62 centrov je nadomestilo 16 regijskih. Na območju severnoprimorske regije bo namesto štirih tako deloval en sam center s sedežem v Novi Gorici. Centre v Idriji, Tolminu, Ajdovščini in Novi Gorici pa so preoblikovali v pisarne, ki so se jim pridružile še tri nove – v Kobaridu, Bovcu in Cerknem.
En dan v tednu bodo imeli prebivalci omenjenih treh občin tako možnost uporabe storitev, zaradi katerih so se morali do sedaj voziti na sedež zavoda, torej v Idrijo ali Tolmin.
Pisarna v Cerknem bo odprta enkrat na teden, in sicer ob sredah od 13. do 16. ure. »Po potrebi bomo v kasnejšem obdobju ta čas podaljšali, če se bo izkazalo, da se občani poslužujejo pisarne v večji meri, kot smo pričakovali,« je dejala
Irena Ogrič, pomočnica direktorice CSD Severna Primorska.
V okviru uradnih ur lahko občani v cerkljansko pisarno pokličejo na telefonsko številko 041 260 679. Na enoti Centra za socialno delo Idrija imajo sicer od 35 do 40 odstotkov uporabnikov s cerkljanskega konca.
»Strokovna delavka bo v cerkljanski pisarni nudila prvo socialno pomoč, namenjeno uporabnikom s težavami ali stiskami, pa tudi informacije o določenih postopkih socialnega varstva, kot so postopek razveze, zakonske zveze, preživnine. Sprejemala bo tudi vloge za denarne socialne pomoči, starševsko varstvo, otroški dodatek in štipendije,« je Ogričeva opisala nekaj storitev, ki jih bodo prebivalci cerkljanske občine odslej lahko opravljali bližje domu.
Strokovna delavka bo v cerkljanski pisarni nudila prvo socialno pomoč, namenjeno uporabnikom s težavami ali stiskami. FOTO: Arhiv Dela
Z intenzivnejšo prisotnostjo v lokalnem okolju bodo socialni delavci lahko natančneje spremljali socialni položaj predvsem ranljivih skupin prebivalstva in lažje ter prijazneje obravnavali posameznike v stiski.
Reorganizacija CSD s 1. oktobrom pomeni le organizacijske spremembe, vsebinskih pa še ne,« je na slovesnosti ob odprtju cerkljanske pisarne dejala
Patricija Može, v. d. direktorice CSD Severna Primorska. »Uvedli smo dokumentarni sistem, ki bo na daljši rok razbremenil tehnično-administrativni kader in na CSD zagotovil e-preglednost dokumentarnega gradiva,« je še dodala Možetova.
Ena od težko pričakovanih spremeb se bo zgodila s 1. januarjem 2019, ko strankam za nadaljnje prejemanje letne pravice ne bo potrebno več oddajati vlog, ampak bo center sam po uradni dolžnosti izvedel postopek preverjanja tistih letnih pravic, ki se bodo iztekle v konkretnem mesecu (otroški dodatek, subvencija vrtca, malice, kosila, državna štipendija).
Komentarji