Mestna občina in Europlakat se dogovarjata o novih postajah, zadnji nove postavlja v sodelovanju s trgovci
Galerija
Novo postajališče pred Mercatorjem na križišču Šišenske ulice in Celovške ceste. FOTO: Blaž Samec/Delo
Pred Mercatorjevo trgovino na Celovški cesti 163, nasproti Slovenijaavta, bo predvidoma v ponedeljek, 3. junija, na svetovni dan kolesarstva, v sistem izposoje koles vključena nova, dolgozaželena že šestdeseta postaja Biciklja. Medtem ko dogovori glede širitve med Mestno občino Ljubljana in Europlakatom še potekajo, postavlja zadnji zadnja leta nove kolesarnice v sodelovanju s trgovci (BTC, Hofer, Lidl in Mercator), najnovejšo tako v sodelovanju z Mercatorjem.
Razen Dolenjske ceste, ki je ljubljanska kolesarska črna točka ali prazna tabla, so glavne mestne vpadnice kar solidno pokrite z Bicikljevimi kolesarnicami. Tržaška cesta je pokrita vse do P&R Dolgi most, po Šmartinski pride Bicikelj do nakupovalnega središča BTC, po katerem je ob treh kolesarnicah možna krožna vožnja, Dunajska cesta je pokrita samo do Ruskega carja, močno pa pogrešajo postaje v Črnučah, Zaloška cesta je pokrita do Fužin in po brvi do Štepanjskega naselja, Barjanska pa do tamkajšnjega P&R.
Na Celovški bo tudi po ureditvi nove postaje razdalja do naslednje pri Mercatorjevem hipermarketu prevelika, predvideti pa je mogoče, da bo vmes zrasla še kakšna pri Celovških dvorih, kjer nastaja nov mega nakupovalni center Aleja. Večja pomanjkljivost je dejstvo, da je kolesarnica pri Mercatorjevem hipermarketu zadnja v smeri proti Šentvidu, kjer si tako kot v Črnučah tovrstno povezavo vroče želijo.
Predlogov za nove lokacije je veliko, odločitve pa načeloma sprejme MOL. Poleg že omenjenih se želje usmerjajo na Dolenjsko cesto pa na povezavo med Dolgim mostom, živalskim vrtom in Rožno dolino ter povezavo Celovška, Drenikova, Samova, Dunajska, Linhartova, Topniška.
V javno-zasebnem partnerstvu je Europlakat v zameno za postavitev sistema Bicikelj dobil lokacije za svojo oglaševalsko dejavnost, podaljšana pogodba pa je veljavna do leta 2033. Vložek v infrastrukturo znaša 35.000 evrov na postajo, letni strošek vzdrževanja pa znaša 8500 evrov na postajo.
Komentarji