Kranj – Po prometnem infarktu in številnih manjših nesrečah, ki jim je botrovala ponedeljkova zapora mostu čez Savski otok v Kranju, za katero so vozniki izvedeli šele na dan začetka gradbenih del, je včeraj duhove v Kranj prišla mirit celo nova ministrica za infrastrukturo in Kranjčanka
Alenka Bratušek.
Direkcija za infrastrukturo je Mestno občino Kranj o zapori mostu čez Savski otok v Kranju obvestila šele v ponedeljek, ko so mnogi domačini in Gorenjci že obtičali v dolgih kolonah vozil. Kljub temu se direktor direkcije
Damir Topolko včeraj ob obisku gradbišča Kranjčanom in Gorenjcem za slabo obveščanje ni opravičil, saj, kot je dejal, »tu nismo zato, da se bomo prerekali glede tega«, kdaj so obvestili javnost o zapori ceste, je pa priznal, da bo treba obveščanje izboljšati.
Dejal je, da so za zaporo državne ceste na odseku pri Savskem otoku pridobili soglasje občine, in pojasnil, da nobene zapore ne morejo narediti brez soglasja lokalne skupnosti.
Savski most na državni cesti v Kranju bodo prenovili do marca prihodnje leto. Foto Blaž Račič
Alenka Bratušek je ocenila, da je bilo »zaradi nekaterih napak pri obveščanju« nekaj slabe volje med vozniki, in napovedala, da bodo na ministrstvu sprejeli protokol o obveščanju javnosti o zaporah cest in obvozih z namenom, da se bodo lahko ljudje pravočasno prilagodili in pripravili na spremembe.
Prva prenova sploh, po njej še za pol stoletja
Župan Kranja
Boštjan Trilar je zatrdil, da so bili o zapori obveščeni šele v ponedeljek in ne prej in da jih je popolna zapora presenetila, pa čeprav so direkciji že avgusta izdali soglasje »za obnovo mostu«. Kot je dejal, je bil prepričan, da bo med obnovo čez most potekal izmenični enosmerni promet.
Na direkciji pravijo, da so se za popolno zaporo odločili, ker so med pripravljalnimi deli ugotovili, da je most, s katerega sta v zadnjih letih zgrmela dva tovornjaka, nevaren, da je konstrukcija preveč poškodovana. Topolko je povedal, da je bila popolna zapora potrebna tudi zaradi prometne varnosti na mostu, po njegovem pa most ni bil nevaren, saj je bila statika »še sprejemljiva«.
Zgrajen je bil v 70. letih prejšnjega stoletja, to pa je šele prvič, da ga obnavljajo. Dela bodo končana do prihodnjega marca, stala bodo dober milijon evrov, most pa bo potem po Topolkovih besedah zdržal prihodnjih 40 do 50 let.
Prihodnje leto nameravajo prenoviti še Delavski most, ki se ga bodo lotili šele po vnovičnem odprtju mostu čez Savski otok in kjer bodo dela potekala ob (le) polovični zapori.
Komentarji