Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Vizualna umetnost

Z izjemo človeka je vse nesmrtno

V UGM se predstavlja s serijama fotografij Nesmrtnost je nekaj vsakdanjega in Mi smo tisti, ki se obračamo
Ana Zibelnik ni toliko navezana na fotografski medij kot takšen,
v ospredju je predvsem želja pripovedovati zgodbo.
FOTO: Jakob Ganslmeier
Ana Zibelnik ni toliko navezana na fotografski medij kot takšen, v ospredju je predvsem želja pripovedovati zgodbo. FOTO: Jakob Ganslmeier
16. 4. 2022 | 07:48
5:46

V nadaljevanju preberite:

Je treba problematizirati današnjo vizualno hiperprodukcijo, obstaja pri ljudeh sploh še občutek in sposobnost za distinkcijo navidezno formalno dovršene fotografije in referenčnosti tiste, ki ima v sebi neko presežno vrednost? Še vedno je takšnih ljudi dovolj, pravi Ana Zibelnik. Pa tudi sicer ni toliko navezana na fotografski medij kot takšen, v ospredju je predvsem želja pripovedovati zgodbo, zato načrtuje določen proces pripovedovanja, fotografija pa pač predstavlja zanjo ustrezen narativ. Sicer pa so spektri fotografije po njenem mnenju zelo različni, vsak segment je drugačen; kar zadeva družbena omrežja, ki so danes najbolj popularni način plasiranja fotografij, pravzaprav ne gre toliko za ohranjanje in vizualno memoriranje trenutkov, temveč za organiziranje časa – tovrstni vizualni rezi nam pomagajo občutiti čas oziroma ga umestiti v nam doumljive razsežnosti.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine