Dela Brine Steblovnik preizprašujejo meje in zakonitosti ustvarjanja v steklu.

Galerija
»Lestenec smo strukturno ojačali in mu dodali ročici ter ga pritrdili na zipline, nato pa izvedli performans, v katerem se je bilo na lestencu mogoče peljati prek reke,« je povedala Brina Steblovnik. FOTO: Anna Pleslová
V nadaljevanju preberite:
- Dela Brine Steblovnik (1993), ki se je med študijem izpopolnjevala v studiu stekla VŠVU Akademije za likovno umetnost in oblikovanje na Slovaškem, ustvarjanje v steklu preizprašujejo v odnosu do zgodovinskih in sodobnih družbenih fenomenov.
- »V Sloveniji proizvodne priložnosti za oblikovanje stekla praktično nimamo več, kar ustvarjalce sicer potisne prek meja, vendar bi bilo bolje, če bi nam bila obstoj in delo omogočena v Sloveniji,« dodaja Steblovnik.
- »Čeprav sem po naravi optimistična, bo za razvoj oblikovanja stekla na Slovenskem potreben manjši čudež,« meni Brina Steblovnik, ki je pretekli mesec z oblikovalcem in videografom Simonom Bregarjem posnela tudi kratki film The Glass Stories, ki prikazuje tako izginjanje spretnosti oblikovanja stekla na Slovenskem kot še živečo studijsko steklarsko skupnost v Novem Boru na Češkem.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji