![»Razstavljena dela so obešena ne samo, kot nam je znano, v vrstah, ampak so postavljena skupaj tudi po ključu formalizma, torej barve, materialnosti in motivike (oblike),« pravi David Tavčar. FOTO: Janez Klenovšek](https://www.delo.si/media/images/20240130/1634081.width-660.jpg?rev=2)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
Postavitev je z več kot 250 deli vse prej kot konvencionalna, saj v maniri salonskega obešanja ne sledi kronološkim zaporedjem, temveč dela v »sproščeni, dramatični, eklektični in ikonoklastični maniri niza horizontalno, mimo naučenega pogleda. Ob ikoničnih delih odpira vrata avtorjem in delom, ki so skoraj vseh sedemdeset let čakali v depoju,« pravi direktorica Simona Vidmar.
»Prav tako so ob salonskem načinu obešanja po načelu barvnega spektra v dveh dvoranah v drugih prostorih predstavljena dela iz slikarskih, kiparskih, fotografskih zbirk, kakor tudi dela iz zbirk na papirju,« dodaja David Tavčar.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji