Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Oder

V senci češnjevih dreves

Sodobno lutkovno gledališče je ena od najbolj odprtih in vključujočih gledaliških praks, meni direktor Lutkovnega gledališča Ljubljana Uroš Korenčan.
»Zavedamo se, da je pozicija LGL pri vzgoji novega občinstva ključna, a tudi, da najbolj kritično obdobje sega od zadnjega triletja osnovne šole v srednješolsko obdobje,« je poudaril Uroš Korenčan. FOTO: Voranc Vogel
»Zavedamo se, da je pozicija LGL pri vzgoji novega občinstva ključna, a tudi, da najbolj kritično obdobje sega od zadnjega triletja osnovne šole v srednješolsko obdobje,« je poudaril Uroš Korenčan. FOTO: Voranc Vogel
6. 10. 2021 | 06:00
10:13
V nadaljevanju preberite: 

Lutkovno gledališče Ljubljana (LGL), osrednje slovensko lutkovno gledališče in skrbnik snovne dediščine slovenskega lutkarstva, je novo sezono začelo v senci ­češnjevih dreves Fabrizia Montec­chija in v družbi gospoda Feliksa, ki je tekmoval s kolesom. O premierah prihodnjih mesecev, razmerah na področju sodobnega slovenskega lutkarstva in dejstvu, »da odraščajočega občinstva ne smemo podcenjevati«, je spregovoril direktor LGL Uroš Korenčan. Ob tem je poudaril, da »lutkarstvo vključuje različne uprizoritvene registre, v sodobni produkciji pa spremljamo vpeljavo sodobnih tehnologij ter predvsem spajanje in prepletanje z drugimi umetnostnimi zvrstmi«.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine