Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Oder

Pomembno je ohranjanje ravnotežja med klasiko in sodobnim plesom

Glazerjeva nagrada za življenjsko delo Ediju Dežmanu, baletnemu solistu ter nekdanjemu umetniškemu vodji mariborskega in ljubljanskega baleta.
Včasih smo z nestrpnostjo, negotovostjo in tudi s strahom pričakovali, kakšna bo ocena kritika, danes pa takšnih avtoritet tako rekoč ni več, je dejal Edi Dežman. FOTO Peter Rak
Včasih smo z nestrpnostjo, negotovostjo in tudi s strahom pričakovali, kakšna bo ocena kritika, danes pa takšnih avtoritet tako rekoč ni več, je dejal Edi Dežman. FOTO Peter Rak
17. 3. 2021 | 08:19
10:28

V nadaljevanju preberite:


»Veljal sem za plesalca z izjemno tehniko, zlasti v allegru, tako imenovani drobni tehniki. Enako sem užival v klasičnih in karakternih vlogah, bil sem eruptiven, skoraj nezaustavljiv, lahko vam povem, da sem na vajah ob številnih skokih velikokrat raztrgal preprogo (smeh). To je bilo eno od izjemnih obdobij mariborskega baleta, preplesali smo zelo veliko pomembnega repertoarja, od uspešnice Notredamski zvonar do klasičnih baletov, kot sta Giselle in Silfida. Zame je bil vedno najpomembnejši velik, celovečerni projekt z jasno prepoznavno zgodbo oziroma klasičnim narativom, kratki baletni večeri so po mojem prepričanju nezanimivi tako za plesalca kot za občinstvo«, je dejal Edi Dežman.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine