Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Oder

Kritika je sestavni del gledališča in umetnosti

Vse več prostora je namenjenega igralskemu soavtorstvu, ki omogoča, da se počutiš kot ustvarjalec, ne samo kot izvajalec, pravi Mia Skrbinac.
Slovenska dramatika se mi zdi projekcija slovenskega manjvrednostnega kompleksa, pravi Mia Skrbinac. FOTO: Blaž Samec
Slovenska dramatika se mi zdi projekcija slovenskega manjvrednostnega kompleksa, pravi Mia Skrbinac. FOTO: Blaž Samec
Benjamin Zajc
21. 11. 2023 | 06:05
8:48

V nadaljevanju preberite: 

»Gledališče je rezervirano za privilegirano občinstvo, višji srednji razred, ki si ga lahko privošči tako časovno in finančno kot tudi čustveno. V zadnjem času se mi zdi, da gledališče spet ugaja temu občinstvu, da izgublja zavedanje odgovornosti do spremembe. Velikokrat imam občutek, da je samo sebi namen, da je namenjeno lastnemu užitku in temu, da se produkcija opravi, finance zaokrožijo, s čimer se izgubljajo občutki refleksije družbenega stanja. Manjka nam zavedanje lastne moči,« poudarja dramska in filmska igralka, ki se bo v četrtek v Lutkovnem gledališču Ljubljana (LGL) kot režiserka in nastopajoča predstavila v lutkovni uprizoritvi za odrasle Šolski zvezek.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine